دمنوش درمان ميگرن

۹ بازديد

دمنوش درمان ميگرن

دمنوش درمان ميگرن سرد نيوشا با كمك گياهاني كه از غلظت خون كاسته و گردش خون راحتتري در بدن و بخصوص مغز ايجاد ميكنند باعث بهبود و درمان ميگرن مي شوند.

سردرد هاي ميگرني يكي از شايعترين نوع سردردها مي باشد، برخي اوقات درد در قسمت پيشاني، اطراف چشم و يا در پشت سر ديده مي شود، ولي معمولا درد ميگرن در يك طرف سر است، هنگامي كه سيستم عصبي، سيستم عروقي و جابجايي مواد شيميايي در مغز با هم تداخل مي كنند، سردرد ميگرني بروز مي كند.

در بيشتر موارد، سردردهاي ميگرني به‌دليل يك فشار روحي، رواني و يا محيطي آغاز مي‌گردند و اغلب به دنبال اين فشار، فشار خون بالا رفته و خون، گرم و غليظ و پرفشار مي‌گردد وقتي اين خون گرم و غليظ و پرفشار به مغز ميرسد و در رگهاي مغز جريان پيدا ميكند, خداوند رحمان، مكانيسمي را در بدن ما تعبيه كرده است تا هرگاه كه خون ما پرفشار و غليظ و گرم شد و خواست از عروق مغزي عبور كند، رگ‌هاي مغز به سرعت تنگ شوند و اين تنگي عروق مغزي است كه موجب سردرد ميگرني مي‌گردد.

حال كه متوجه شديم كه اين سردرد براي چه آمده است، بايد كمي هم مراقب سلامت، استراحت، نوع تغذيه و حتي تفريح خود باشيم و علاوه بر اينها، ورزش و پياده‌روي را فراموش نكنيم به‌خصوص ورزش‌هاي ريلكس شدن تا تعادل و توازن خوبي در روح و روان و جسم خود برقرار سازيم.

گفتيم كه درد ميگرن به‌دليل گرم و غليظ و پرفشار شدن خون از يك طرف و تنگ شدن عروق مغزي از طرف ديگر، اتفاق مي‌افتد. پس اگر بتوانيم خون خود را خنك و كم‌فشار و رقيق سازيم، سردرد قطع مي‌گردد.

سر درد هاي ميگرني را ميتوان بر دو نوع دسته بندي كرد:
ميگرن گرم كه در زمان اوج درد با بوهاي گرم مانند بوي گلاب اين درد تشديد مي شود.
ميگرن سرد كه در زمان اوج درد با بوهاي سرد مانند بوي سركه اين درد تشديد مي شود.

مصرف پك درمان ميگرن سرد نيوشا به كساني كه ميگرن سرد دارند كمك شاياني در بهبود و جولوگيري از سردرد هاي ميگرني ميكند.

پك درمان ميگرن سرد نيوشا براي ۴۰ روز و شامل: دو بسته چاي آلوورا نيوشا و يك بسته چاي ماسلا نيوشا.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.