بليط هواپيماي قشم

۱۴ بازديد

بليط هواپيماي قشم


تهيه بليط هواپيماي قشم در همه فصل سال توسط گردشگران و مسافران امكان پذير مي باشد. گردشگران مي توانند از طريق اينترنت و يا آژانس هاي مسافرتي اقدام به تهيه بليط هواپيماي قشم خود كنند و جزيره قشم يكي از زيباترين و ديدني ترين جزيره هاي دنيا مي باشد.كه سالانه ميليون ها نفر را از داخل و خارج كشور به سوي خود جذب مي كند.

راهنماي سفر به قشم

جزيره قشم  يكي از جزيره هاي موجود در استان هرمزگان مي باشد و يكي از بزرگترين جزيره در تنگه هرمز شناخته مي شود. اين جزيره يكي از بهترين مناطق براي توريست ها و گردشگران محسوب مي شود. اين جزيره از شمال به بندر عباس محدود مي گردد. در اين جزيره جاذبه هاي طبيعي و تاريخي بسياري وجود دارد كه اين يكي از دلايل بسيار مهم در جذب گردشگران به سوي خود مي باشد. از جزاير اطراف قشم مي توان به جزيره هنگام و جزيره هرمز و جزيره لارك اشاره كرد و نيز جزيره هاي بسياري نيز در اطراف جزيره قشم واقع هستند. در اين جزيره بسياري از افراد به صيادي مشغول هستند و بيشتر مردم جزيره قشم درآمد خود را از طريق ماهيگيري به دست مي آورند. افرادي كه به جزيره قشم سفر مي كنند از  جزيره هنگام كه به جزيره قشم نزديك مي باشد ديدن كنند اين جزيره محل زيستگاه دلفين ها و آهوها مي باشد و داراي پاركي است كه محل زندگي كروكوديل ها و تنها پارك كروكوديل ايران مي باشد. در اين جزيره اقوام مختلفي در كنار هم در حال زندگي هستند افراد غيربومي و مهاجر بسياري را در خود جاي داده است؛ كه در بخش هاي مختلف مثل تجارت و صنايع و بازرگاني و بانك ها و… مشغول به كار مي باشند.

راهنماي سفر به قشم

وضعيت آب و هوايي قشم

جزيره قشم در جنوب كشور ايران واقع مي باشد و داراي آب و هواي گرم است. در فصل تابستان جزيره قشم داراي هواي بسيار گرمي مي باشد در اين فصل فشار هوا از 1000 ميلي بار كمتر مي باشد و دماي متوسط سالانه حدود 26 درجه در اين جزيره مي باشد. اختلاف دما در اين جزيره بسيار زياد است و در فصل تابستان هوا بسيار گرم و در فصل زمستان هوا سرد مي باشد افرادي كه از گرماي شديد قشم اذيت نمي شوند مي توانند در فصل بهار و تابستان به اين جزيره سفر كنند و از تفريحات آبي جزيره قشم در اين هوا لذت ببرند. جزيره قشم در تمامي فصول سال گردشگران بسياري را در دل خود جاي مي دهد و افراد براي ديدن جاذبه هاي زيباي اين جزيره چه در تابستان و چه در زمستان به اين جزيره سفر مي كنند.

بهترين زمان براي سفر به قشم

بهترين زمان براي پرواز به قشم تمام فصول سال مي باشد. اما  هر كسي مي تواند در انتخاب زمان سفر به جزيره قشم نظر متفاوتي داشته  باشد. افرادي كه از گرماي طاقت فرسا اذيت مي شوند بيشتر در زماني كه هوا در اين جزيره خنك تر است به اينجا سفر مي كنند. اما به هر حال در فصل تابستان بسياري از افراد سفر كردن به قشم را ترجيح مي دهند زيرا با وجود گرماي زياد با داشتن تفريحات آبي و شب هاي بسيار زيبا و ديدني اين جزيره توريست هاي بسياري را در دل خود جاي مي دهد. در فصل بهار نيز در تعطيلات عيد نوروز افراد زيادي براي گذراندن تعطيلات نوروزي خودبه اين جزيره سفر مي كنند. در اين فصل نيز جزيره كيش بسيار ديدني است و توريست ها و مسافران از پياده روي در اين جزيره نيز لذت مي برند. اگر مي خواهيد در زماني كه مد نظرتان است در جزيره كيش باشيد بهتر است بليط هواپيماي قشم خود را زودتر از زمان سفر خود تهيه كنيد. مي توانيد از طريق سايت هاي مربوطه بليط هواپيما قشم خود را به زودي در مدت زمان كمتري  خريد كنيد و در خريد بليط هواپيماي قشم دقت كامل داشته باشيد.

اطلاعات پرواز و فرودگاه قشم

ساخت فرودگاه بين المللي قشم در سال 1304مورد ارزيابي قرار گرفت و در سال 1335 آغاز به ساخت اين فرودگاه كردند؛ و در سال 1349 اولين پروازهاي خود در زمينه حمل و نقل و جابه جايي مسافر شروع شد. اين فرودگاه داراي امكانات و خدمات بسياري مي باشد؛ و در حال خدمت به مسافران و گردشگران مي باشد. از خدمات و امكانات اين فرودگاه مي توان به يگان حفاظت هواپيمايي، كافي شاپ، چرخ دستي حمل بار مسافر، نمايشگر پرواز، نمازخانه، اطلاعات پرواز، آب سردكن، دستگاه خودپرداز بانك ها  دستگاه كارت خوان بانك ها كيوسك اطلاع رساني و سرويس بهداشتي و تلفن گويا و… اشاره كرد. هرساله هزاران گردشگر و مسافر از نقاط مختلف كشور به جزيره قشم در حال سفر مي باشند. مسيرهاي پرواز اين فرودگاه به تهران و مشهد و رشت و اصفهان و كيش و دبي مي باشد و در 50 كيلومتري غرب جزيره قشم واقع شده است.

گردشگران و مسافران مي توانند با استفاده از اطلاعات تماس فرودگاه قشم هرگونه سوال در مورد پرواز خود را بپرسند. و نيز مي توانند از اين طريق اقدام به خريد بليط هواپيماي قشم  كنند. هم چنين از اين طريق مي توانند انتقادات و پيشنهادات خود را ابلاغ كنند. آدرس فرودگاه قشم در 50 كيلومتري غرب شهر قشم مي باشد.

اطلاعات پرواز و فرودگاه قشم

بهترين زمان رزرو بليط هواپيماي قشم

بهترين زمان براي رزرو بليط هواپيماي قشم  چند روز قبل از زمان سفر مي باشد. هر روز پروازهايي به جزيره قشم صورت مي پذيرد و جاي نگراني نيست كه نتوانيد بليط هواپيما قشم  خود را تهيه كنيد. اما بهتر است كه بليط هواپيما قشم  خود را خريداري كنيد تا خيالتان از جهت بليط تان راحت باشد. جزيره قشم پرواز هاي بسياري را هر روزه در فرودگاه خود دارد. زيرا توريست هاي زيادي چه داخلي و چه خارجي براي گذراندن اوقات فراغت خود به اين جزيره زيبا سفر مي كنند. خريد بليط هواپيماي قشم  نيز براي توريست هاي خارجي آسان مي باشد و مي توانند از طريق سايت هاي مربوطه بليط هواپيما قشم  خود را تهيه كنند.

مدارك لازم براي رزرو بليط هواپيماي قشم

براي خريد بليط توريستي هواپيما قشم  بايد مدارك مورد نياز را داشته باشيد. از مدارك لازم براي تهيه بليط هواپيماي قشم  مي توان به شناسنامه و كارت ملي اشاره كرد. اگر شما به صورت اينترنتي بليط هواپيما قشم خود راتهيه كنيد در وارد كردن تمامي اطلاعات خود هنگام پركردن فرم دقت نماييد تا اشتباهي اطلاعي را وارد نكنيد و يا اگر براي خريد بليط هواپيما قشم  خود به آژانس هاي مسافرتي رفتيد نيز بايد حتما كارت ملي خود را به همراه ببريد زيرا آنجا تمامي اطلاعات روي كارت ملي شما در خريد بليط هواپيما كيش وارد مي شود. تا لحظه اي كه  پروازتان تمام نشده  مدارك خود را به همراه داشته باشيد و در صورتي كه مسئولين از شما مدارك شناسايي خواستن به راحتي در دسترستان باشد و تحويل بدهيد.

معرفي شركت هاي هواپيمايي جهت خريد بليط هواپيماي قشم

شركت هاي هواپيمايي بسياري با فرودگاه جزيره قشم در حال همكاري و فعاليت مي باشند. از اين شركت ها مي توان به شركت هواپيمايي ايران اير و شركت هواپيمايي آسمان و شركت هواپيمايي كاسپين و شركت هواپيمايي ماهان اير و شركت هواپيمايي معراج و قشم و تابان اشاره كرد. اين شركت ها در ارائه خدمات و امكانات براي مشتريان خود به رقابت پرداخته اند. و در حال اجراي طرح هاي ويژه اي مي باشند تا مورد انتخاب و محبوبيت بين مسافران و گردشگران گردند. شما مي توانيد بسته به ميل خود از هركدام از اين شركت ها بليط هواپيماي قشم خود را خريد كنيد و در صورتي كه مشتري وفادار اين شركت ها باشيد مي توانيد از تخفيفات ويژه كه براي مشتريانشان در نظر مي گيرند بهره مند شويد.

اطلاعات پرواز و فرودگاه قشم

قيمت بليط هواپيماي قشم در فصل هاي مختلف سال

قيمت بليط هواپيماي قشم در فصل بهار

در فصل بهار با وجود تعطيلات عيد مسافران زيادي اقدام به خريد بليط هواپيماي قشم مي كنند. در اين فصل خريد بليط هواپيما قشم  از توجه بسياري برخوردار است و بيشتر مسافران براي گذراندن اوقات خود در اين جزيره اين فصل را مورد انتخاب خود قرار مي دهند. قيمت بليط هواپيما قشم در اين فصل براي بزرگسالان حدود 2100000 ريال و براي كودكان حدود 1400000 ريال مي باشد. هم چنين اين قيمت ها مي تواند متغيير باشد. و احتمال ارزان تر و گران تر شدن دارد.در هر صورت قيمت بليط هواپيما قشم هرچقدر گران باشد ارزش ديدن اين جزيره زيبا و بي نظير را خواهد داشت.

قيمت بليط هواپيماي قشم در فصل تابستان

همان طور كه در بخش بالايي اشاره كرديم با اين كه جزيره قشم در اين ايام سال داراي آب و هواي بسيار گرمي مي باشد اما باز هم تعداد مسافران و توريست هايي كه به اين جزيره سفر مي كنند بي شمار مي باشد. ديدن جاذبه هاي زيباي اين جزيره هم چنين تماشاي غروب خورشيد در ساحل زيباي خليج فارس براي تمامي مسافران و گردشگران خوشايند مي باشد. قيمت بليط هواپيماي قشم  در فصل تابستان حدود 2200000 ريال براي بزرگسالان و براي كودكان نيز در حوالي 1500000 ريال مي باشد. براي خريد بليط هواپيما قشم  از شركت هاي معتبر و معروف كه داراي امكانات خوب و عالي مي باشد اقدام كنيد.

قيمت بليط هواپيماي قشم در فصل پاييز

جزيره قشم در تمامي فصول سال گردشگران زيادي را براي بازديد از جاذبه هاي طبيعي اش جذب خود مي كند. اما در فصل پاييز به دليل باز شدن مدارس و دانشگاه ها تا حدودي مسافران كمتري را مشاهده مي كند. اما باز هم گردشگران و افرادي كه براي تجارت و يا كار به اين جزيره مسافرت مي كنند مشاهده مي شود. قيمت بليط هواپيماي قشم  در اين فصل از سال تا حدودي ارزان تر از فصول بهار و تابستان مي باشد. مي توان گفت قيمت بليط هواپيما قشم  در اين فصل براي بزرگسالان حدود 1900000 ريال و براي كودكان 1100000 ريال مي باشد.

قيمت بليط هواپيماي قشم در فصل زمستان

در فصل زمستان آب و هواي جزيره قشم بسيار مناسب و خوب مي باشد. اما باز هم افراد كمتري نسبت به فصل تابستان در اين فصل سال به اين جزيره سفر مي كنند. به همين دليل شما مي توانيد با كمترين و ارزان ترين قيمت ممكن بليط هواپيماي قشم  را خريداري كنيد. قيمت بليط هواپيماي قشم  در اين فصل سال براي بزرگسالان حدود 1700000 ريال و براي كودكان نيز 900000 ريال مي باشد. اگر شما مشتري وفادار يكي از شركت هاي هواپيمايي باشيد مي توانيد حتي از تخفيفات ويژه اين شركت هاي هواپيمايي بهره مند شويد.و مي توانيد بليط هواپيما قشم  خود را با قيمت بسيار ارزان خريد كنيد.

نكاتي درباره رزرو بليط هواپيماي قشم

مسافران و گردشگران در هنگام خريد بليط هواپيماي قشم  بايد نكات مهم در تهيه بليط هواپيماي قشم  را بدانند و اطلاعات دقيق در اين زمينه داشته باشند. از اين نكات مهم مي توان به اين مورد اشاره كرد كه مسافران اگر به صورت اينترنتي و آنلاين خريد كنند بايد از سايت‌هاي معتبر اقدام به خريد بليط هواپيما قشم كنند، زيرا امروزه كلاهبرداري در اين زمينه افزايش يافته است هم چنين در پرداخت هزينه بليط هواپيما قشم  بايد با دقت اين كار را انجام دهند. هم چنين در وارد كردن مشخصات شخصي خود دقت بسياري  نشان دهيد تا با اطلاعات موجود در مدارك شما مطابقت داشته باشد و بعد در هنگام پرواز براي شما مشكلي به وجود نيايد.

نكات مهم در زمان اقامت به قشم

جزيزه قشم داراي هتل ها واقامتگاه هاي بسيار لوكس و شيك مي باشد كه گردشگران و مسافراني كه به اين شهر سفر مي‌كنند مي‌توانند در اين مكان ها اقامت كنند. گردشگران بايد همزمان با رزرو بليط هواپيماي قشم  خود هتل مورد نظر خود را نيز رزرو كنند. تا وقتي به اين جزيره رسيدن سردرگم نباشند.

بهترين جاذبه هاي ديدني و تفريحي جزيره قشم

بهترين جاذبه هاي ديدني و تفريحي جزيره قشم

جزيره قشم اولين جزيره ژئوپارك خاورميانه است و در بين گردشگران محبوبيت خاصي دارد و در انتخاب مقصد براي سفر بيشتر مورد انتخاب قرار مي گيرد. جشن ها و آيين هاي بسيار خاصي در بين مردم جزيره قشم مرسوم مي باشد يكي از اين آيين ها نوروز صياد مي باشد كه قدمتي 600 ساله را دارد و مردم اين جزيره اهميت بسياري به اين آيين خود مي دهند. از جاذبه هاي جزيره قشم مي توان به ژئوپارك قشم اشاره كنيم اين پارك نخستين پارك خاورميانه است كه در اطراف اين پارك جاذبه هاي ديگري همچون گنبد نمك، چشمه هاي آب معدني، دره چاهكو، تنگ عالي، دره تنديس و صخره هايي با شكل هاي جالب ديده مي شود. تنگه چاهگو يكي از زيباترين و ديدني ترين مناطق جزيره قشم است اين دره به عمق 100 متر است كه در اثر فرسايش خاك به صورت عجيب و غريب درآمده است. لافت نيز از ديگر جاذبه هاي ديدني اين جزيره است روستايي است كه داراي غروب هاي بسيار ديدني مي باشد كه در هيچ كجا همچنين مناظري ديده نشده است و اين روستا نزديك به غار حرا مي باشد. در اين جزيره شما مي توانيد تفريحات آبي بسياري را مشاهده كنيد در تمامي نقاط اين جزيره امكاناتي نظير غواصي و جت اسكي و جكوزي و قايق راني و… مي توانيد مشاهده كنيد؛ و مي توانيد با اين تفريحات آبي لحظات به ياد ماندني براي خود در اين سفر داشته باشيد. اگر شما قصد سفر به اين جزيره را داريد بي شك  يكي از بهترين و خاطره انگيز ترين سفر و لحظات زندگي خود را خواهيد گذراند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.