تور ارزان قيمت كيش

۸ بازديد

تور كيش

كيش يك جزيره زيبا در جنوب ايران است كه همه ساله مقصد گردشگران داخلي و خارجي زيادي قرار مي گيرد. وجود جاذبه هاي گردشگري متنوع باعث شده كه گردشگران زيادي با سلايق مختلف اين جزيره را براي تفريح و خوشگذراني انتخاب كنند. هرچند تور كيش يكي از پرطرفدارترين تورهاي داخلي است اما در بين گردشگران خارجي هم بسيار محبوب است. اگر به دنبال يافتن مقصدي براي استراحت هستيد و يا به دنبال جايي براي لذت بردن از خريد و تفريح هستيد تور كيش بهترين پيشنهاد براي شما است. وجود سواحل زيبا و چشم نواز، ماهي هاي رنگارنگ، محل هايي آرامش بخش براي استراحت و … مواردي هستند كه هر گردشگري را با هر سليقه اي به خود جذب مي كنند.

وجود تفريحات آبي جذاب و منحصر به فرد در اين جزيره باعث شده هر فردي براي يكبار هم كه شده براي استفاده از تور كيش ترغيب شود. انتخاب بهترين زمان براي سفر به كيش و استفاده از تفريحات جالب آن مواردي هستند كه باعث مي شود تور كيش شما به جذاب ترين حالت ممكن برگزار شود. اگر شما هم قصد شركت در تور كيش و بازديد از جاذبه هاي بي نظير آن را داريد با ما همراه باشيد تا شما را با ابعاد مختلف اين جزيره زيبا آشنا كنيم.

kish-tour

بهترين زمان براي سفر با تور كيش

مسلما يكي از مهم ترين موارد در تور كيش انتخاب زمان سفر است. همانطور كه مي دانيد جزيره كيش در محدوده مناطق گرم و خشك بوده و داراي آب و هواي نسبتا گرم در تابستان ها مي باشد. فروردين ماه شلوغ ترين ماه در كيش است كه با وجود آب و هواي گرمي كه دارد مسافران زيادي در اين ماه وارد كيش مي شوند اما به طور كلي مناسب ترين زمان براي رفتن به كيش دي ماه تا فروردين ماه است. استفاده از تفريحات آبي در اين مدت يكي از جذاب ترين قسمت سفر شما خواهند بود. در فاصله دي تا اواخر ارديبهشت جزيره كيش بهترين آب و هوا را دارد و مي تواند بهترين تجربه شما را از تور كيش را رقم بزند. هر چند در جزيره كيش رطوبت زياد است اما در اين ماه ها ميزان رطوبت به كمترين حد خود مي رسد. ميانيگن دماي هوا در اين ماه ها بين 19 تا 22 درجه سانتي گراد است. در ماه هاي آذر و دي ممكن است با باران هاي سيل آساي موجود در اين جزيره رو به رو شويد. در برخي از ماه هاي تابستان ممكن است رطوبت هوا به 100 درجه هم برسد.

kish-tour

جاذبه هاي گردشگري كيش

يكي از مهم ترين بخش ها در تور كيش جاذبه هاي گردشگري مي باشند. جزيره كيش با توجه به موقعيت جغرافيايي كه دارد داراي جاذبه هاي گردشگري بسيار گسترده اي است كه هر كسي را به خود جذب مي كند. ما در اين قسمت به معرفي چند نمونه از جاذبه هاي گردشگري برجسته كيش مي پردازيم تا در تور كيش خود از آنها ديدن كنيد.

kish-tour

بوستان آهوان

بوستان آهوان يكي از جذاب ترين مناطق گردشگري در جزيره كيش است. بوستان آهوان با مساحت بالايي كه دارد، ميزبان مسافران زيادي قرار گرفته است. البته حيوانات موجود در اين بوستان فقط محدود به آهو نمي شوند و چند حيوان ديگر نظير روباه، ميمون، شغال، شير، پرنده و گوزن هم در آن وجود دارند. آهوها در قفس نگهداري نمي شوند بنابراين به راحتي مي توانيد با كودكان خود به بازديد از آنها بپردازيد. اين بوستان يكي از مناطق گردشگري بسيار پرطرفدار در جزيره كيش است.

kish-tour

اسكله تفريحي كيش

يكي ديگر از جاذبه هاي گردشگري در جزيره زيباي كيش اسكله تفريحي كيش است. عرشه چوبي زيباي اين اسكله يكي از قسمت هايي است كه براي پياده روي و لذت بردن از آب هاي نيلگون خليج فارس استفاده مي شود. طول اين اسكله نزديك به 437 متر است و توسط مهندسان ايراني طراحي و ساخته شده است. نزديكي اين اسكله به ساير مناطق تفريحي و همچنين سينما باعث محبوبيت آن شده است. در حاشيه اين اسكله كافه ها و رستوران هاي متعددي وجود دارند كه مي توانيد در آنها استراحت كرده و غذاهاي دريايي را امتحان كنيد.

kish-tour

ساحل مرجان كيش

يكي ديگر از جاذبه هاي گردشگري كيش كه بازديد از آن در تور كيش به هركسي توصيه مي شود ساحل مرجان كيش است. معمولا مسافران زيادي در زمان سفر به كيش وقت خود را در كنار اين ساحل زيبا و جذاب مي گذرانند. در اين جزيره آلاچيق ها و محوطه هايي براي مسافران در نظر گرفته شده است كه مي توانيد براي بازديد و لذت بردن از ساحل زلال و شفاف از آنها استفاده كنيد. در اين ساحل مي توانيد به تماشاي غروب آفتاب نيز بپردازيد.

kish-tour

شهر حريره كيش

شهر حريره كيش يكي از مراكز تفريحي كيش است كه معمولا مسافران تور كيش از آن ديدن مي كنند. قدمت طولاني اين منطقه باعث شده كه به يكي از جاذبه هاي تاريخي برتر جزيره كيش تبديل شود. اين شهر مربوط به زمان هاي قديم است كه نشان دهنده فرهنگ و جمعيت مردم ساكن در آن مي باشد.

kish-tour

بهترين مراكز خريد كيش

يكي از دلايل جذابيت تور كيش وجود مراكز خريد متنوع آن است. شما در تور كيش مي توانيد در كنار بازديد از مراكز تفريحي و جذاب به خريد در فروشگاه ها و بازارهاي آن هم بپردازيد. وجود اجناس مختلف از بهترين برندهاي مطرح جهاني با قيمت و كيفيت مناسب مي تواند يك فرصت استثنايي براي شما در تور كيش باشد. بنابراين اگر قصد شركت در تور كيش را داريد بايد ابتدا با مهم ترين مراكز خريد آن آشنا شويد. ما در ادامه چند نمونه از مراكز خريد برجسته اين جزيره زيبا را به شما معرفي مي كنيم تا در تور كيش خود از اين اطلاعات استفاده كنيد.

مركز خريد رويا مال(Roya Mall)

يكي از بزرگترين مراكز خريد در جزيره كيش مركز خريد رويال مال مي باشد. در اين مركز خريد مدرن و شيك اجناس مختلفي از جمله لباس، پوشاك، زيور آلات، عطر و … يافت مي شوند. دكوراسيون زيبا و برندهاي مطرح اين مركز خريد هركسي را به خريد كردن ترغيب مي كند. اگر در تور كيش شركت كرديد حتما از مركز خريد رويال مال ديدن كنيد و سوغاتي هاي مورد نظر خود را تهيه كنيد. كيفيت بالاي اجناس يكي از مزيت هاي خريد از اين مركز است. اين مجتمع در يك ساختمان 5 طبقه واقع شده است كه دو طبقه آن براي فعاليت هاي اداري و دو طبقه فعاليت هاي تجاري در نظر گرفته شده است ضمنا داراي يك رستوران در پشت بام نيز هست. شما مي توانيد برندهاي معروفي شامل اپل، كنوود، پاندا، مادر كر، اسپريت، گريماس، بنتون و .. را در اين مركز خريد تهيه كنيد.

kish-tour

مركز خريد كيش(Kish Trade Center)

يكي ديگر از مراكز خريد برجسته كيش، كيش سنتر است كه داراي 4 طبقه با فروشگاه هاي مختلف مي باشد. در اين مركز خريد اجناس مختلفي از برندهاي خارجي معتبر بفروش مي رسند. قيمت مناسب و كيفيت بالاي اجناس يكي از مزاياي مهم خريد از اين مركز است. البته دقت كنيد كه ساعات كاري اين مركز خريد از 8 صبح تا 13 ظ

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.