دانستني هاي تور كشور مالديو

۸ بازديد

مسافرت به كشورهاي مختلف در قالب تورهاي گردشگري و تفريحي از جمله راهكارهاي مناسب براي بازديد از مراكز تاريخي و گردشگري است. تور مالديو از جمله تورهاي گردشگري است كه در طول سال توسط آژانس هاي مختلف راه اندازي مي شود. تور مالديو كه با استقبال توريست ها روبرو است شامل سفرهاي تفريحي و گردشگري به مناطق تاريخي و تفريحي و ارائه خدمات رفاهي و اقامتي مناسب مي باشد. آمار ارائه شده توسط منابع معتبر نشان مي دهد كه افراد زيادي در طول سال از طريق تورهايي گردشگري به كشور مالديو سفر مي كنند. يكي از موارد مهم قبل از اقدام به ثبت نام در تور مالديو كسب اطلاعات لازم در مورد كشور مالديو و مكان هاي تفريحي اين كشور مي باشد.

دانستني هاي تور كشور مالديو

كشور مالديو يكي از كشورهاي آسيايي مي باشد كه در جنوب غرب كشور هند قرار دارد و داراي ساختار جزيره اي است. شهر ماله پايتخت كشور مالديو مي باشد كه از نظر اقتصادي و شهرسازي داراي رتبه بالا است. بر اساس جديدترين آمار ارائه شده جمعيت كشور مالديو چيزي حدود 427000 نفر مي باشد كه در مناطق مختلف كشور پراكنده هستند. زبان رسمي كشور مالديو برگرفته از زبان هند و اروپايي است كه با عنوان زبان ديوهي شناخته مي شود. دين رسمي كشور مالديو اسلام مي باشد و ديگر اديان نيز در قسمت هاي مختلف كشور پراكنده هستند.

با توجه به اينكه مالديو داراي سطح ارتفاع پايين از دريا مي باشد به عنوان كم ارتفاع ترين كشور آسيايي شناخته مي شود. با توجه به اينكه كشور مالديو يك جزيره است ورزش هاي آبي ازجمله غواصي در اين كشور از رونق برخوردار مي باشد. كشور مالديو متشكل از هفت استان مي باشد كه داراي اقتصادي بر پايه كشاورزي، گردشگري و دامداري هستند. فرهنگ كشور مالديو متاثر از كشور هند و سريلانكا است و به دليل رواج داشتن مذهب بودايي در زمان قبل از رسميت دين اسلام معابد مختلفي در اين كشور وجود دارد كه از جاذبه هاي گردشگري است. با توجه به رونق صنعت گردشگري در كشور مالديو در طول سال افراد زيادي در قالب تور مالديو به اين كشور سفر مي كنند.

maldives-tour

آب و هواي كشور مالديو

يكي از موارد مهم براي اقدام به ثبت نام در تور مالديو اطلاع از شرايط آب و هوايي اين كشور مي باشد. از آنجايي كه كشور مالديو جزيره است و در دل اقيانوس هند واقع شده داراي آب و هواي گرمسيري مي باشد. در يك تقسيم بندي كلي كشور مالديو داراي دو فصل خشك و مرطوب مي باشد. فصل خشك از ماه نوامبر شروع مي شود و مقدار بارش در اين دوره زماني كم مي باشد. در اين بازه زماني دريا آرام و رطوبت بسيار پايين است. در فصل مرطوب مالديو ميانگين درجه حرارت تا 30 درجه سانتيگراد مي باشد مقدار بارش باران بالا است. فصل تابستان و پاييز جزء فصول مرطوب در اندونزي محسوب مي گردد. در حال حاضر با توجه به تنوع آب و هوايي در فصول مختلف سال گردشگران در قالب تور مالديو از اين كشور ديدن مي كنند.

maldives-tour

بهترين زمان سفر به كشور مالديو براي گردشگري در قالب تور مالديو

با توجه به تجربيات موجود فصل خشك مالديو بهترين زمان براي سفر به كشور مالديو در قالب تور مالديو مي باشد. شرايط آب و هوايي در بازه زماني فصل زمستان و بهار در كشور مالديو مناسب مي باشد و مي توان بدون نگراني از تغييرات جوي ناگهاني از مكان هاي ديدني اين كشور بازديد نمود. از اين رو حجم بالايي از سفرهاي گردشگري به كشور مالديو در اين فصول سال صورت مي گيرد. با اين حال در ديگر فصول سال نيز افراد زيادي در قالب تور مالديو به كشور زيباي مالديو سفر مي كنند و از جاذبه هاي گردشگري آن ديدن مي كنند.

مسيرهاي پروازي مختلف از ايران به مالديو

با توجه به استقبال گردشگران از تور مالديو در حال حاضر آژانس هاي مسافرتي متعدد در اين حوزه فعاليت دارند. تورهاي گردشگري مالديو از مسيرهاي پروازي مختلف در ايران به مقصد شهرهاي مختلف اين كشور انجام مي شود. در حال حاضر آژانس هاي هواپيمايي مختلف ارائه كننده بليط هواپيما ايران به مالديو به صورت يك طرفه و دو طرفه مي باشند. براي مثال مي توان به پروازهاي تهران به مالديو اشاره كرد كه از فردوگاه امام خميني تهران انجام مي شود.

از ديگر مسيرهاي پروازي به مالديو مي توان به پرواز مشهد ماله و شيراز ماله اشاره كرد كه توسط خطوط هوايي مختلف و به صورت رفت و برگشت انجام مي شود. بخش قابل توجهي از پروازهاي تور هاي گردشگري ايران به مالديو به مقصد فرودگاه شهر ماله مي باشد كه داراي تجهيزات فرودگاهي مناسب است.

maldives-tour

بهترين جاذبه هاي ديدني و تفريحي كشور مالديو

وجود جاذبه هاي گردشگري مختلف در كشور مالديو سبب شده كه از كشورهاي مختلف مخصوصا ايران افراد زيادي در قالب تور مالديو به صورت فردي و خانوادگي به اين كشور سفر نمايند. همچنين شركت ها و موسسات مختلف نيز در طول سال اقدام به برپايي تور مالديو براي كارمندان و كاركنان خود مي نمايند. آژانس هايي كه در حوزه راه اندازي تور مالديو فعاليت دارند در برنامه مسافرتي خود بازديد از مراكز تفريحي، گردشگري و تاريخي مختلف را مي گنجانند. كساني كه خواهان مسافرت به كشور مالديو و بازديد از مراكز ديدني آن در قالب تور مالديو هستند بهتر است اطلاعات مختصري در مورد جاذبه هاي گردشگري اين كشور به دست بياورند. در ادامه به برخي از جاذبه هاي گردشگري كشور مالديو اشاره مي گردد.

ساحل مصنوعي ماله

يكي از اهداف اصلي تور مالديو بازديد از مناطق گردشگري شهر ماله مي باشد كه از آن جمله مي توان به ساحل مصنوعي ماله اشاره نمود. ساحل مصنوعي شهر ماله كه ساخت دست انسان مي باشد هر ساله پذيراي حجم بالايي از گردشگران داخلي و خارجي است كه در قالب تور مالديو به اين شهر زيبا سفر مي نمايند. از ويژگي هاي ساحل مصنوعي ماله مي توان به امكان غواصي، قايق سواري، موج سواري و ديگر ورزش هاي آبي اشاره نمود كه سبب شده گردشگران متعددي در طول سال از اين مكان ديدني و تفريحي بازديد كنند.

maldives-tour

رستوران سابسيكس

از جاذبه هاي گردشگري شگفت انگيز كشور مالديو كه بازديد از آن در برنامه تور مالديو گنجانده مي شود رستوران زيبا و منحصر به فرد سابسيكس مي باشد. اين رستوران استثنايي و زيبا كه داراي شهرت جهاني است در زير آب هاي اقيانوس هند قرار دارد. اين رستوران جذاب و منحصر به فرد كه در عمق آب قرار گرفته داراي طراحي بسيار زيبا است و مي توان اوقاتي خوب و رويايي را به همراه خانواده و دوستان در اين مكان سپري نمود. در اين رستوران دريايي خارق العاده انواع غذاهاي خوشمزه و خوش طعم سرو مي شود.

maldives-tour

جزيره زيبا و رويايي مافوشي

كشور مالديو داراي جزاير زيبا و منحصر به فرد مي باشد كه در قالب تور مالديو مي توان از اين مناطق ديدن كرد. جزيره مافوشي مالديو يكي از اين مناطق گردشگري است كه مي توان با كمك قايق هاي گردشگري مجهز از جاهاي ديدني آن بازديد نمود. در اين جزيره جهت رفاه حال مسافران هتل ها و اقامتگاه هاي مجهز ايجاد شده كه بهترين مكان براي اقامت گردشگران و بهره گيري از امكانات رفاهي است.

maldives-tour

جزيره واداهو از شگفتي هاي كشور مالديو

اگر به دنبال رهايي از مشكلات زندگي شهري و تمدد اعصاب هستيد مي توانيد با ثبت نام در تور مالديو از جزاير زيبا و شگفت انگيز اين كشور بازديد نماييد و اوقات خوبي را به همراه خانواده و دوستان سپري كنيد. از جالب ترين جزاير كشور مالديو كه هر گردشگر داخلي و خارجي از آن ديدن مي كند جزيره ي زيباي واداهو مي باشد. حضور در اين جريزه ي زيبا مخصوصا در طول شب كه تابش نور بر روي ساحل آن سبب خلق صحنه هاي جادويي مي گردد خاطره اي خوش و فراموش نشدني را براي گردشگران رقم مي زند. از اين رو اگر به همراه تور مالديو به اين كشور زيبا سفر كرديد مي توانيد از اين زيبايي هاي طبيعي لذت ببريد.

maldives-tour

موزه ي ملي مالديو

در برنامه گردشگري تور مالديو بازديد از مراكز تاريخي نيز گنجانده مي شود كه از آن ميان مي توان به موزه ملي مالديو اشاره كرد كه داراي آثار تاريخي متعدد مي باشد. موزه ملي مالديو كه در شهر ماله پايتخت اين كشور و در پارك سلطان واقع شده در بر دارنده آثار و اشياء تاريخي مختلف است كه نشان دهنده تاريخ و فرهنگ اين كشور مي باشد.

maldives-tour

يكي از اهداف تور مالديو بازديد از مراكز خريد و بازارهاي اين كشور است

همان طور كه مي دانيد اطلاع از مراكز خريد و بازارهاي كشور مالديو به استفاده مناسب از زمان كمك مي كند. بنابراين هر گردشگر بهتر است قبل از سفر به مالديو به صورت انفرادي يا در قالب تور مالديو اطلاعات روز در زمينه بازار و مراكز خريد اين كشور را گردآوري نمايد.

بازار بزرگ ماهي در ماله

يكي از بزرگترين و شلوغ ترين بازارها در مالزي بازار ماهي فروشي است كه مي توان با مراجعه به اين مكان انواع ماهي تازه و باكيفيت را تهيه نمود. بازديد از بازار ماهي فروشي يكي از برنامه هاي اصلي هر تور مالديو مي باشد كه با استقبال گردشگران روبرو است.

maldives-tour

مركز خريد چاندانه ماگو

از مراكز خريد معتبر مالديو كه مقصد هر گردشگر و جزء برنامه اصلي گردشگري تور مالديو مي باشد، مركز خريد چاندانه ماگو است. در اين مركزخريد معتبر و مجهز كه جزء بزرگترين مراكز خريد در كشور مالديو مي باشد مي توان هر نوع جنس مخصوصا سوغاتي هاي مالديو را با نرخ مناسب تهيه كرد. در اين مركز بهترين كارهاي هنري و سنتي اين كشور به ويژه صنايع چوبي زيبا و منحصر به فرد به فروش مي رسد.

maldives-tour

لوكال ماركت

از ديگر مكان هاي مناسب براي خريد در مالديو لوكال ماركت مي باشد كه در كنار بازار ماهي فروشان واقع شده است. در اين مركز خريد هر گردشگر و توريست مي تواند انواع كالا را با بهترين كيفيت و نرخ مناسب خريداري نمايد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.