تور مانيل

۱۴ بازديد

تور مانيل

مانيل يكي از بهترين شهرهاي فيليپين است كه امروزه مقصد گردشگري مسافرين و توريستان زيادي شده است. تور مانيل روياي شما را برآورده كرده است و شما را به شهر زيبايي ها مي برد. با تور تورستي مانيل مي توانيد از بهترين مكان هاي گردشگري شهر ديدن كنيد و از ديدن بهترين نقاط لذت ببريد. اين شهر كه نام مرواريد شرق را به خود گرفته است توانسته چشم تمام بازديد كننده ها را به خود خيره كند و باعث مي شود هر ساله گردشگران زيادي از تمامي نقاط جهان و مخصوصا از ايران براي بازديد از اين مكان بروند. شما نيز با ما همراه شويد تا از بهترين مكان ها و بازارهاي مانيل ديدن كنيد.

راهنماي سفر به مانيل

همانطور كه مي دانيد مانيل يكي از شهرهاي فيليپين است و پايتخت اين كشور محسوب مي شود. شهر مانيل در ساحل شرقي خليج مانيل قرار گرفته است. اين شهر در كنار رودخانه پاسيگ قرار دارد. اين شهر جمعيت زيادي دارد كه دومين شهر پر جمعيت فيليپين است. كلمه مانيل برگرفته از كلمه نيلاد است كه به معني بوته يا درختچه گلدار ستاره شكلي مي باشد كه در رودخانه پاسيگ رشد مي كند. اين شهر از گروه هاي متنوع قومي و نژادي تشكيل شده است كه تاثيرش در مردم و شهر ديده مي شود. مردم شهر مانيل بسيار مهربان و خونگرم هستند كه باعث شده گردشگران زيادي از كشور با تور مانيل راهي اين شهر شوند.

راهنماي سفر به مانيل

بهترين زمان سفر با تور مانيل

آب و هواي شهر زيباي مانيل استوايي است و در طول سال گرم مي باشد. اين شهر در فصل تابستان شاهد بارش فراواني است و ميزان بارش باران در فصل تابستان بسيار بيشتر از فصل زمستان است. مي توان گفت كه فصل زمستان و پاييز بهترين زمان سفر براي گردشگران محترم مي باشد. در اين دو فصل با آب و هواي خشكي روبه رو مي شويم و رطوبت آزار دهنده نيست.

اطلاعات پروازهاي مستقيم و غير مستقيم با تور مانيل

در زمان سفر به كشورهاي ديگر هميشه از دو نوع پرواز استفاده مي شود. پرواز هاي مستقيم و پرواز هاي غير مستقيم. پروازهاي مستقيم پروازهايي هستند كه از مبدا مسافر را مستقيم به مقصد مي رسانند و پروازهاي غير مستقيم پروازهايي هستند كه در طي پرواز در چند فرودگاه هواپيما توقف دارد و بعد به مقصد مي رسد. همانطور كه مدت زمان پرواز تا مانيل فيليپين 9 ساعت و 40 دقيقه مي باشد كه مي توانيد بر حسب انتخاب خود از پروازهاي مختلف استفاده كنيد. تور مانيل بهترين زمان و بهترين پرواز را براي سفر شما انتخاب مي كند تا بتوانيد راحت به سفر برويد و برگرديد.

بهترين جاذبه هاي ديدني و تفريحي تور مانيل

پورتو گلارا مانيل

اقامت در پورتو گلارا مانيل كه يكي از مناطق ساحلي است مي تواند بسيار لذت بخش و خاطره انگيز باشد. در اين مكان گونه هاي دريايي بسيار زيادي قرار دارد. در اين ساحل مي توانيد غواصي كنيد و از سرگرمي هاي ديگر لذت ببريد. در اين ساحل مراكز خريد زيادي وجود دارد كه مي توان در آنها گشت و گذار كرد و بعد در بهترين رستوران ها كمي غذا خورد و به بازديد خود از فروشگاه ها ادامه داد.

كليساي سن سباستين مانيل

در اين شهر مي توانيد با تور مانيل سري هم به كليساي معروف خاورميانه بزنيد. كليساي سن سباستين از جنس فولاد ساخته شده است. از آنجاييكه در شهر مانيل زلزله و آتش سوزي زياد روي مي داد. معماران تصميم بر اين گرفتند تا اين كليسا را از فولاد بسازند تا هيچ چيز به آن آسيب نزند. فولاد بكار برده شده در اين كليسا از اروپا آورده شد و بهترين معمار اروپايي به نام گوستاو ايفل در ساخت آن نقش عمده اي داشت. اين معمار همان معمار برج ايفل است و همان سبك هاي زيبا را بكار برده است. در تور مانيل به اين كليسا برويد و از زيبايي آن لذت ببريد.

كليساي سن آگوستين در تور مانيل

قدمت اين كليساي تاريخي چيزي حدود 428 سال است. اين يك كليساي رومي بوده است. اين كليسا بسيار مقاوم است كه در طي چندين سال شاهد 7 زلزله و 2 آتش سوزي بوده است ولي هيچ آسيبي به آن وارد نشده است. اين كليسا يكي از قديمي ترين كليساهاي كشور فيليپين است. اين كليسا داراي معماري بي نظير و منحصر بفردي است. كليساي سن آگوستين مانيل در درهاي ورودي خود داراي كنده كاري هاي ظريف و زيبا مي باشد كه چشم هر بيننده را به خود خيره مي كند. داخل كليسا به شكل صليب طراحي شده است. معماري بي نظير بكار برده در سقف نيز بسيار باشكوه است و هنر دست معماران ايتاليايي مي باشد. اگر شما نيز با تور مانيل به اين شهر رفتيد حتما به اين كليسا برويد و آن را از نزديك ببينيد. با تور توريستي مانيل مي توانيد بهترين خاطرات را از شهر داشته باشيد.

باغ جانور و گياه شناسي مانيل

يكي از بهترين مكان هايي كه در تور مانيل بايد از آن ديدن كنيد باغ جانورشناسي و گياه شناسي مانيل است. در اين باغ پهناور مي توانيد حيوانات و جانوارهاي فراواني ببينيد. در اين باغ مي توانيد شاهد حضور فيل هاي مانيل باشيد. اين باغ قديمي يكي از بهترين ديدني هاي فيليپين است. اين باغ بسيار قديمي است ولي مورد بازسازي قرار نگرفته است. گونه هاي مختلفي از گياهان موجود در مانيل را نيز مي توان در قسمت گياه شناسي ديد. اين مكان يكي از بهترين جاذبه هاي گردشگري شهر است.

پارك اقيانوس در تور مانيل

يكي از بهترين نقاط گردشگري شهر مانيل پارك اقيانوس است. اين پارك بسيار زيبا و باشكوه برگرفته از پارك سنگاپور ساخته شده است ولي كمي از آن بزرگ تر است. اين پارك دريايي متشكل از يك تونل بسيار بزرگ در زير آب است كه در كنار پارك ريزال قرار گرفته است. هر كسي كه به داخل تونل رفته است شكوه و زيبايي آن را هرگز فراموش نمي كند. در اين پارك مي توانيد زيستگاه هاي دريايي و مركز خريد و رستوران هاي متنوعي را ببينيد. در اين تفريحگاه مي توانيد از تمامي لحظات حضور خود لذت ببريد.

پارك اقيانوس شهر مانيل

بهترين مراكز خريد و بازارهاي شهر مانيل

بهترين قسمت سفر با تور  مانيل خريد كردن و بازديد از مراكز خريد مانيل است. هر كسي كه به شهر مانيل مي رود و بعد بازديد از نقاط گردشگري به اوج هيجان مي رسد مي خواهد كمي خريد كند و به مراكز خريد سري بزند. ما در اينجا چند مركز خريد را به شما معرفي مي كنيم كه مي توانيد با تور ارزان قيمت مانيل از آنها ديدن كنيد و هر آنچه كه مي خواهيد را براي خود و اطرافيان خود بخريد.

مركز خريد مگامال

فروشگاه مگامال در منطقه تجاري اورتيگاس قرار دارد. اين يكي از مراكز تجاري بسيار شلوغ است. در ابتدا اين فروشگاه فقط دو ساختمان داشت؛ ولي امروزه اين فروشگاه داراي 5 ساختمان است. دو ساختمان اوليه فروشگاه توسط پلي به هم مرتبط شده اند. در اين فروشگاه ها هر آنچه كه مي خواهيد را مي توانيد بخريد و از خريد خود با تور تفريحي مانيل لذت ببريد. البته در اين فروشگاه ساختمان مد وجود دارد كه مي توانيد تمامي كالاي مد روز و برند را از آن تهيه كنيد. در اين فروشگاه بهترين رستوران ها وجود دارد كه بعد از خريد مي توانيد در آنها از بهترين غذاها نوش جان كنيد.

فروشگاه گرين بلت

در اين فروشگاه تمامي كالاهاي مورد نياز و ضروري وجود دارد. اين فروشگاه يكي از برترين فروشگاه هاي مانيل است. اين فروشگاه داراي مغازه هاي متنوع، رستوران هاي شيك و مجلل، فست فود و كافه مي باشد. اگر شما كسي هستيد كه به كالاهاي برند علاقه داريد مي توانيد به اين مركز خريد برويد و كالاهاي برند را بخريد. در اين فروشگاه مي توانيد هر چه مي خواهيد بخريد.

مركز خريد گلوريتا

يكي از مراكز ديگري كه مي توانيد با تور مانيل از آن ديدن كنيد مركز خريد گلوريتا است. اين مركز خريد در منطقه تجاري ماكاتي قرار دارد. در اين فروشگاه هر چه بخواهيد وجود دارد و مي توانيد از آنها بخريد. اين مركز خريد داراي فست فود، رستوران، پلن هاي سينما و ورزشگاه و مراكز فيتنس است. از هر لحظه حضور خود در اين فروشگاه مي توانيد لذت ببريد.

مركز خريد آسيا

يكي از بزرگترين و بهترين مراكز خريد در سرتاسر جهان است. وقتي وارد اين فروشگاه مي شويد مي توانيد خليج مانيل را ببينيد. در اين فروشگاه زيبا مي توانيد شاهد سه ساختمان باشيد؛ ساختمان اصلي، مركز تفريحي و ساختمان هاي پاركينگ شمالي و جنوبي. در اين فروشگاه مي توانيد هر آنچه كه مي خواهيد را بخريد. بيشتر برندهاي و مارك هاي معروف در اين فروشگاه يافت مي شود و مي توانيد با قيمتي مناسب از آنها خريد كنيد و به عنوان سوغاتي به همراه خود ببريد. با بازديد از اين فروشگاه با تور مانيل مي توانيد از سينما، زمين اسكيت روي يخ، مركز عملي، رستوران، كافه و هر چيز ديگري كه بخواهيد ديدن كنيد. حتما از كافه هاي آن نوشيدني بخوريد تا خستگي شما در طي چند ثانيه رفع شود.

مركز خريد آسيا شهر مانيل

وضعيت حمل و نقل در شهر مانيل

وقتي به مانيل مي رويد بايد بدانيد كه وسايلي مانند قطار، اتوبوس، سه چرخه و كالسكه در شهر وجود دارد كه مي توانيد براي رفت و آمد و گشت و گذار در شهر استفاده كنيد. وقتي در شهر هستيد براي رفت و آمد شما اتوبوس هايي وجود دارد كه به راحتي به قسمت هاي مختلف شهر مي توانيد برويد. تمامي نقاط رفت و آمد اتوبوس ها كاملا مشخص و معين هستند.

البته در اين شهر سه چرخه هايي وجود دارد كه در مسيرهاي كوتاه مي توان از آنها استفاده كرد. حتما در زمان سفر خود با تور مانيل از اين وسيله استفاده كنيد و لذت ببريد. كالسا نيز همان كالسكه هاي قديمي هستند كه براي گشت و گذار استفاده مي شوند. در اين كالسكه ها مي توانيد از بيشتر نقاط گردشگري شهر ديدن كنيد و نهايت لذت را از تور مانيل ببريد.

فرهنگ غذايي مردم شهر مانيل

مانيل شهر غذاهاي متنوع و خوشمزه است و هر كسي كه به اين شهر زيبا رفته است طعم و عطر غذاهاي آن را فراموش نمي كند. اين شهر بخاطر فرهنگ غني آشپزي خود براي همگان شناخته شده است. در اين شهر مي توانيد انواعي از غذاهاي اسپانيايي، آمريكايي و چيني را نوش جان كنيد. مردم اين شهر از ادويه هاي خوش طعم و بو در غذا هاي خود استفاده مي كنند كه نظير آنها را نمي توان در هيچ جاي دنيا يافت.

در سفر با تور مانيل حتما از غذاهاي سنتي مانيل بخوريد. البته فراموش نكنيد كه بستني هاي مانيل را نمي توان در هيچ جاي دنيا يافت. در اين شهر مي توانيد از سوپ مرغ، خوراك لومپياي تازه، چيپس خاص، كيكي خاص با شير نارگيل، نوعي سوپ تند، خوراك ماهي، خوراك رشته فرهنگي و تخم مرغ لذت ببريد.

فرهنگ غذايي مردم شهر مانيل

نكاتي درباره سفر با تور مانيل

هر وقت تصميم به سفر مي گيريد، تمامي جوانب سفر را در نظر مي گيريد و بعد عازم مي شود. در سفر به شهر مانيل در فيليپين نيز گزينه هاي زيادي براي سفر وجود دارد كه يكي از اين گزينه هاي سفر با تور ديدني مانيل است. تور توريستي مانيل بهترين خدمات را براي مسافرين و گردشگران شهر تويستي مانيل فراهم مي كند تا همواره مسافرين بتوانند با تور مانيل از بهترين امكان و مكان هاي ديدني شهر ديدن كنند و با آداب و رسوم مردم آشنا شوند. شما نيز وقتي تصميم به سفر به مانيل را گرفتيد حتما از قبل بهترين تور و بهترين زمان سفر را انتخاب كنيد تا بتوانيد نهايت لذت را ببريد.

در تور مانيل بهترين كادر وجود دارد كه در تمامي ساعات روز سعي مي كنند بهترين برنامه ريزي را براي هر چه بهتر كردن سفر داشته باشند. در تور ارزان قيمت مانيل مي توانيد از خدماتي مانند پرواز رفت و برگشت، رزرو بليط هواپيما، رزرو هتل، بازديد از اماكن تفريحي و گردشي شهر استفاده كنيد. مسافرين تور تفريحي مانيل فرصت اين را دارند تا از تمامي نقاط شهر ديدن كنند. تور تفريحي مانيل خاطراتي خوب و خوش را براي همه شما به ارمغان مي آورد و مي توانيد از تمام سفر خود با تور مانيل  لذت ببريد.

شما نيز اگر تصميم سفر به مانيل را داريد همين حالا وارد وب سايت ما شويد و از شرايط سفر ما آگاه شويد. در وب سايت مي توانيد بهترين زمان هاي سفر را ببينيد و آنچه كه مناسب است را براي خود انتخاب كنيد. متخصصين ما همه روزه آماده پاسخگويي به سوالات شما هستند. منتظر حضور گرم شما براي سفر به مانيل هستيم.

وقتي به اين شهر زيباي ساحلي مي رويد حتما از رويدادها و جشنواره هايي كه در اين شهر مي راه افتد ديدن كنيد. در اين شهر مي توانيد شاهد جشنواره فيلم باشيد كه به مدت دو هفته برگزار مي شود. يكي ديگر از جشنواره هايي كه مي توانيد با تور لوكس مانيل ببينيد جشنواره موزيك ساليانه است كه در اواخر ماه ژوئن اتفاق مي افتد. جشنواره سال نو نيز يكي از بهترين رويدادهايي است كه مي تواند هر كسي با تور مانيل سفر مي كند از آن لذت ببرد. جشنواره هاي ديگري نيز مانند جشنواره مذهبي، مراسم رژه مردم، جشنواره روز استقلال و جشنواره شادي وجود دارد كه مي تواند با آنها بهترين خاطرات را براي خود بسازيد. وقتي با تور لحظه آخري مانيل همراه مي شويد از تمامي لحظات خود مي توانيد لذت ببريد و خاطره اي خوب و خوش براي خود به ارمغان بياوريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.