راهنماي سفر به سوئد

۱۰ بازديد

تمامي افراد مي توانند با مطالعه ي مقاله هاي راهنماي سفر به سوئد اطلاعات بسيار مفيدي را از اين كشور به دست آورند. مقاله هاي راهنماي سفر به سوئد اطلاعاتي دقيق از موقعيت و هزينه ي زندگي و جاذبه هاي سوئد و غيره را در اختيار شما قرار مي دهد. ما نيز در اين مقاله كه در زمينه ي راهنماي سفر به سوئد مي باشد، سعي كرديم اطلاعاتي مفيد براي شما عزيزان ارائه دهيم.

كشور سوئد

كشور سوئد در شمال قاره اروپا در شبه جزيره‌ي اسكانديناوي قرار دارد. اين كشور از غرب با كشور نروژ و از جنوب شرقي با درياي بالتيك و از جنوب غربي با دانمارك همسايه مي‌باشد. سوئد سومين كشور بزرگ قاره ي اروپا است و پايتخت اين كشور شهر زيباي استكهلم مي باشد. اين كشور جمعيتي حدود 9 ميلين نفر را داراست كه بيشتر افراد نيز در شهرهاي بزرگ تراكم دارند. زبان رسمي اين كشور سوئدي و واحد پول آن كرون مي‌باشد. پديده‌ي خورشيد نيمه شب در قسمت نيمه‌ي شمالي از جاذبه‌هاي اين كشور بوده و هم چنين داراي جاذبه‌هاي طبيعي و ديدني بي شماري است كه هر ساله گردشگران و توريست‌هاي بسياري را به سوي خود جذب مي‌كند.

در اين كشور درياچه‌هاي فراواني وجود داشته و بيش از نيمي از مساحت آن را جنگل و مناطق مرتعي تشكيل مي‌دهد و اين امر باعث شده است كه مهم‌ترين صنايع در سوئد، صنعت چوب و كاغذ باشد. كشور سوئد از 25 استان تشكيل شده است. اين كشور امروزه مهم‌ترين بازار صادراتي در اروپاست كه بيشتر محصولات صادراتي اين كشور را ماشين آلات تشكيل مي‌دهد. مردمان سوئد افرادي مهمان نواز و آرام هستند و پرخاشگري در رفتار اين مردمان كمتر به چشم مي‌خورد. به دليل مهاجرت‌هاي سالانه به اين كشور اقوام مختلفي با اديان‌هاي گوناگون در اين كشور دور هم جمع شده‌اند. شما مي‌توانيد با مقاله‌هاي راهنماي سفر به سوئد اين كشور را بهتر بشناسيد. به شما توصيه مي‌كنيم قبل از سفر مقاله‌هاي راهنماي سفر به سوئد را مورد مطالعه قرار دهيد.

راهنماي سفر به سوئد

در مورد كشور سوئد بيشتر بخوانيد

تور سوئد

آب و هواي كشور سوئد

براي راهنماي سفر به سوئد در وهله اول مي‌توان به آب و هواي آن اشاره كرد. كشور سوئد داراي آب و هواي سردي مي‌باشد و بارش برف و باران در اين كشور به ميزان بسيار زيادي مشاهده مي‌شود. تابستان‌هاي سوئد داراي آب و هواي خنك و بسيار معتدلي است اما زمستان‌هاي بسيار سرد و طاقت فرسايي دارد. بالاترين دما در روزهاي گرم سوئد به 38 درجه و سردترين روزهاي سوئد دما به منفي 52 درجه سانتي گراد مي‌رسد. در پايتخت سوئد در اواخر تير ماه بيش از 18 ساعت خورشيد مي‌درخشد و در اين روزها حداقل دماي منفي 3 درجه سانتي گراد مي‌باشد. ولي سفر به اين كشور به اندازه‌اي ارزش دارد كه مطمئناً هرگز نگران آب و هواي آن نخواهيد بود. البته قابل ذكر است كه برخي از شهرهاي سوئد به ويژه آن‌هايي كه در شمال سوئد واقع نيستند، داراي آب و هواي بهتري هستند. با مطالعه ي مقاله‌هاي راهنماي سفر به سوئد بي شك اطلاعات كافي‌تر در مورد آب و هواي سوئد به دست خواهيد آورد.

راهنماي سفر به سوئد

بهترين زمان سفر به كشور سوئد

با توجه به اين موضوع كه سوئد داراي آب و هواي سردي مي‌باشد، به همين دليل بهترين زمان سفر به اين كشور فصل بهار و تابستان است زيرا در اين فصول دماي هوا بسيار مناسب بوده و مسافران و گردشگران به هيچ وجه از دماي هواي سوئد اذيت نخواهند شد. اما برخي از افراد نيز با توجه به نياز و هدف خود در فصول پاييز و زمستان نيز اين كشور را مقصد سفرهاي خود قرار مي‌دهند. هم چنين با وجود سرماي بيش از حد در فصل زمستان، با نشستن برف بر روي درختان و پياده روها سوئد حال و هواي ديگري را به خود مي‌گيرد و مانند عروسي دلبري مي‌كند و توريست‌هاي ماجراجوي بسياري براي مشاهده ي كشور سوئد در اين فصل تصميم به سفر به اين كشور را در سر دارند. شما نيز مي‌توانيد با توجه به خواست و هدف خود از سفر به اين كشور زمان معيني را براي سفر به سوئد انتخاب نماييد. مقاله ي ما نيز در اين زمينه راهنماي سفر به سوئد براي شما عزيزان مي‌باشد.

راهنماي سفر به سوئد

جاذبه هاي طبيعي كشور سوئد

اسكانسن موزه فولكوريك بسياري ديدني است كه در آن مي توانيد زندگي در گذشته را كاملاً احساس كنيد. همچنين در اسكانسن باغ وحش و آكواريوم هاي بسياري ديدني وجود دارد كه همواره مورد توجه گردشگران بزرگسال و كودكان مي باشد. اين شهر در نزديكي استكهلم قرار گرفته است و هم چنين به علت قرار گرفتن بر روي بلندي ها داراي منظره ي بسيار زيبايي نيز هست. پارك تفريحي گرونالوند در آب واقع شده است و از عجيب ترين ماشين هاي تفريحي و بزرگ برخوردار است. در نزديكي آن نيز بهترين كافه ها و رستوران ها قرار گرفته است. شما مي توانيد با دنبال كردن اطلاعات راهنماي سفر به سوئد با ديگر جاذبه هاي اين كشور آشنا شويد. انتخاب تور سوئد مي تواند راهنماي سفر به سوئد براي شما باشد كه با در اختيار گذاشتن تور ليدر مي توان گفت بهترين راهنماي سفر به سوئد را خواهيد داشت. تورهاي مسافرتي بهترين راهنماي سفر به سوئد مي باشند. اگر به دنبال راهنماي سفر به سوئد هستيد، حتماً اين مورد را در نظر داشته باشيد.

راهنماي سفر به سوئد

معروف ترين فرودگاه سوئد

فرودگاه هاي سوئد نيز مي تواند موضوع مهمي در راهنماي سفر به سوئد باشد. كشور سوئد داراي فرودگاه هاي بسياري مي باشد و مي توان گفت تمامي شهرهاي اين كشور به فرودگاه مجهز هستند. از معروف ترين و مهم ترين فرودگاه هاي اين كشور مي توان به فرودگاه استكهلم اسكاوستا، فرودگاه استكهلم واستراس، فرودگاه استكهلم آرلاندا، فرودگاه گاتنبرگ لاندوتر و فرودگاه گتهنبورگ لاندوتر اشاره كرد. تمامي فرودگاه هاي اين كشور به بهترين امكانات و خدمات مجهز بوده و در حال خدمت رساني هستند. فرودگاه استهكلم – آرلاندا كه همگاني نيز مي باشد و يكي از مشهورترين فرودگاه هاي اين شهر است و خطوط هايي پروازي بي شماري نيز دارد، روزانه پروازهاي بي شماري را در خود مشاهده مي كند و اين فرودگاه از جمله شلوغ ترين و پرترددترين فرودگاه هاي سوئد به شمار مي رود. مي توانيد اطلاعاتي از ديگر فرودگاه ها را با مطالعه ي مقاله هاي راهنماي سفر به سوئد به دست آوريد.

راهنماي سفر به سوئد

بليط سوئد

خريد بليط سوئد از ديگر اطلاعات راهنماي سفر به سوئد به شمار مي رود كه با توجه به تعداد سفرهايي كه به اين كشور صورت مي پذيرد، مي توان گفت خريد بليط سوئد در سال هاي اخير بسيار پر رونق بوده است و اين امر به دليل وجود جاذبه هاي بسيار جالب و زيباي اين كشور و نيز به دليل امنيت حاكم در سطح كشور مي باشد كه توريست ها و مسافران بسياري را به سوي خود جذب مي كند. شما مي توانيد با توجه به اطلاعاتي كه در راهنماي سفر به سوئد ارائه مي شود ميزان محبوبيت اين كشور براي سفرهاي تفريحي، كاري و تحصيلي را به دست آوريد.

راهنماي سفر به سوئد

هزينه زندگي در كشور سوئد

هزينه زندگي در سوئد از مهم ترين اطلاعات راهنماي سفر به سوئد مي باشد. افراد بايستي قبل از سفر به اين كشور مقاله هاي راهنماي سفر به سوئد را مورد مطالعه قرار دهند تا به خوبي از اين موضوع اطلاعاتي را به دست آورند. هزينه زندگي در سوئد بالا مي باشد و اگر قصد سفر و گذراندن اوقات فراغت خود در اين كشور را داريد به شما توصيه مي كنيم با بودجه ي بسيار بالايي به اين كشور سفر كنيد تا در كشور غريب با بي پولي مواجه نشويد. با وجود اين كه هزينه زندگي در سوئد بالا مي باشد، اما شهروندان اين كشور حقوق و دستمزد خوبي را در ازاي هر كاري دريافت مي كنند.

راهنماي سفر به سوئد

هزينه اقامت در كشور سوئد

هزينه ي اقامت در سوئد بحث ديگري در راهنماي سفر به سوئد مي باشد. در تمامي مقاله هاي راهنماي سفر به سوئد به اين موضوع پرداخته شده كه اين امر اهميت اين بحث را مي رساند. با توجه به اين كه هزينه ي زندگي در اين كشور بالا مي باشد، هزينه اقامت نيز تا حدودي گران خواهد بود. به همين دليل قبل از سفر به سوئد اقامتگاه هاي اين كشور را مورد مشاهده قرار دهيد و اقامتگاه ارزان سوئد را با توجه به شهري كه در آن اقامت خواهيد داشت، پيدا و رزرو نماييد.

راهنماي سفر به سوئد

هزينه خورد و خوراك در كشور سوئد

نهيه كردن غذا در سوئد نيز برايتان گران تمام خواهد شد. به همين دليل به شما توصيه مي كنيم به جاي ميل كردن غذا در رستوران هاي اين كشور، خودتان در جهت تهيه و پخت غذا اقدام نماييد تا از پرداخت هزينه هاي گران سر باز زنيد. همانطور كه اشاره كرديم انتخاب تور مسافرتي به عنوان راهنماي سفر به سوئد در تهيه كردن غذا با هزينه ي ارزان نيز نقش به سزايي دارد. تور ها به عنوان راهنماي سفر به سوئد مي توانند با هزينه هاي ارزان تري كه از شما دريافت مي كنند، سفر بي نظيري را به شما هديه كنند.

راهنماي سفر به سوئد

هزينه حمل و نقل و جا به جايي در سوئد

در راهنماي سفر به سوئد، حمل و نقل از ديگر موضوع هايي است كه افراد مي خواهند اطلاعاتي از آن در دست داشته باشند. استفاده از تاكسي در سوئد با هزينه هاي بالا براي شما تمام مي شود. به هين دليل بهتر است براي جابه جايي در اين كشور از سرويس هاي عمومي و محلي استفاده نماييد تا هزينه ي كمي را پرداخت نماييد. استفاده از تاكسي براي طي كردن چند مسير مي تواند هزينه هنگفتي را به شما تحميل كند.

راهنماي سفر به سوئد

نكات مهم و دانستي در سفر به سوئد

به شما توصيه مي كنيم در ابتداي سفر بليط دو طرفه اين كشور را رزرو نماييد و هم چنين اقامتگاهي كه نزديك به مركز شهر مي باشد را رزرو نماييد تا در مسير رفت و برگشت به هتل سختي نكشيد. ما در اين مقاله قصد داشتيم با توجه به اطلاعات مورد نياز در راهنماي سفر به سوئد موضوع هاي مهمي را براي شما بازگو كنيم. اميدواريم با مطالعه ي اين مقاله كه به عنوان راهنماي سفر به سوئد مي باشد تا حدودي سوئد را شناخته باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.