تور دوبلين

۱۲ بازديد

تور دوبلين

آيا مي دانيد تور دوبلين شامل طرح هاي تخفيف مي شود؟ دوبلين از دسته شهرهاي بسيار پرجمعيت و عالي در ايرلند محسوب مي شود كه از مقصدهاي گردشگري بسيار ايده آل براي ايرانيان و سراسر جهان است. جاذبه هاي تاريخي و زيبايي هاي طبيعي اين شهر سبب شده است كه افراد مختلف علاقمند به انتخاب آن شوند. زيرساخت هاي بسيار عالي براي اين شهر در نظر گرفته شده است. امروز قصد داريم دوبلين را به طور دقيق مورد بررسي قرار بدهيم. در نظر داشته باشيد كه شما مي توانيد بهترين خاطرات را در سفر با دوبلين براي خود و خانواده خود فراهم سازيد. اينطور كه مشخص شده است شرايط و هزينه دوبلين بسيار عالي و مناسب است با ما همراه باشيد.

راهنماي سفر به شهر دوبلين

دوبلين شهري است كه شب هاي آن زيباتر از روز است به طور كلي در اين شهر عموم افراد شب زنده دار هستند، خيابان هاي شهر در طول شب بسيار شلوغ است و همينطور انواع جشن ها و فستيوال هاي موجود نيز در طول شب برگزار مي شود. در نظر داشته باشيد كه موسيقي هاي خياباني در اين شهر بسيار عالي و بي نظير است و اينطور كه مشخص است دوبلين به دليل وجود اين شب زنده داري ها بسيار رواج دارد. تور دوبلين به نسبت گران است و اين موضوع به دليل بالا بودن قيمت هتل هاي اين شهر و همين طور شرايط زندگي در اين شهر است. در نظر داشته باشيد كه زيبايي شهر آن قدر زياد است كه قطعا ازرشش را دارد تور دوبلين را انتخاب كنيد. در نظر داشته باشيد كه عموما تور تفريحي دوبلين در فصل هاي خاصي از سال داراي يك سري از طرح هاي تخفيف است. اينطور كه مشخص شده است هميشه درجه بندي هاي مناسبي براي تور ارزان قيمت دوبلين در نظر گرفته مي شود كه مي تواند انتخاب را راحت تر كند.

راهنماي سفر به شهر دوبلين

وضعيت آب و هوايي شهر دوبلين

يكي از دلايلي كه سبب شده است افراد به سراغ تور دوبلين بروند آب و هواي ملايم آن است. در نظر داشته باشيد كه فصل تابستان اين شهر به ندرت سوزان است و گرماي حاكم بر جو به هيچ عنوان آزار دهنده نخواهد بود. از سمت ديگر زمستان هاي شهر نيز با هوايي نسبتا خنك همراه بوده و اين موضوع از گزينه هاي بسيار مناسب محسوب مي شود. البته شايد در بعضي از زمان ها در فصل زمستان شاهد بارش برف هاي بسيار محدود باشيم. پاييز دوبلين اغلب با بادهاي شديد همراه است اما دماي هوا انقدرها كه فكرش را كنيد سرد نخواهد بود. در نظر داشته باشيد كه وجود بارش باران هاي نم نم در فصل هاي پاييز و زمستان از مسايل طبيعي در تور دوبلين محسوب مي شود. هرچقدر از بهارهاي دوبلين بگوييم كم است، شهر آنقدر زيباست كه گويي در بهشت قدم مي زنيد بيشترين جشن ها در فصل بهار ديده مي شود و البته از نظر هزينه ها تور توريستي دوبلين در فصل بهار گرانتر از ساير فصل ها خواهد بود. در نظر داشته باشيد كه بهار عموما بهترين گزينه براي عكاسان محسوب مي شود و مي توانند بهترين تصاوير را از خود به جاي بگذارند.

فرهنگ و زبان مردم شهر دوبلين

مردمان اين شهر بسيار مهربان و مهمان نواز هستند. انها بسيار شاد هستند و در اين شهر بسيار كم غم و غصه ديده مي شود. از ديد اين افراد زندگي بسيار كوتاه است و بهتر است كه در تمامي زمان ها بخنديم. در نظر داشته باشيد كه بهتر است در طول صحبت با مردمان دوبلين لبخند به لب داشته باشيد. اينطور كه مشخص شده است اغلب افراد در اين شهر علاقمند به غذاهاي محلي هستند و شايد كمتر ديده شود كه رستوران ها بين المللي شهر از بومي ها پر شود و بيشتر مسافران ترجيح مي دهند كه از رستوران هاي محلي هم استفاده كنند. زبان رسمي مردم ايرلندي است اما حدود چهل درصد از مردمان اين شهر به زبان انگليسي صحبت مي كنند. درنظرداشته باشيد كه اگر زبان بلد نباشيد باز هم ارتباط گرفتن با مردمام دوبلين كار دشواري نيست. كافيست خوش اخلاق باشيد. به طور كلي رانندگي در اين شهر از مسايل مهم محسوب مي شود و خوشبختانه سمت رانندگي در اين شهر همانند ايران سمت چپ است. واحد پول در دوبلين يورو اعلام شده است و قطعا بهتر است كه باخود پول نقد به همراه داشته باشيد. در نظر بگيريد كه هميشه در تور دوبلين يك سري امكانات راهنماگر براي افراد فراهم خواهد شد.

فرهنگ و زبان مردم شهر دوبلين

اطلاعات پرواز و فرودگاه دوبلين

در دوبلين يك فرودگاه بين المللي بسيار بزرگ قرار دارد. اين فرودگاه داراي دو پايانه بسيار بزرگ است. خوشبختانه پرواز تهران دوبلين به صورت هفتگي موجود است و در دسته پروازهاي مستقيم قرار مي گيرد. پروازهاي روزانه از دوبلين به ايرلند و از ايرلند به تهران نيز در قالب غير مستقيم به صورت روزانه ديده مي شود.

بهترين زمان سفر با تور دوبلين

اگر مي خواهيد بهترين زمان براي سفر با تور دوبلين را انتخاب كنيد بهتر است كه اين موضوع را از جنبه هاي مختلف مورد بررسي قرار دهيد. از خود سوال كنيد كه آيا آب و هوا براي شما در وهله اول الويت دارد؟ اگر پاسختان مثبت بود كه فصل بهار و تابستان مي تواند انتخاب خوبي براي شما محسوب شود و به نوعي از باران هاي ريز نيز در امان هستيد. در صورتي كه قصد داريد سفر ارزانتري داشته باشيد به جرات بايد گفت كه دور فصل بهار را خط بكشيد، حتي اگر طرح هاي تخفيف نيز وجود داشته باشد باز هم  هزينه ها بسيار بالا خواهد بود. از طرفي مي دانيم كه اين شهر مشهور به شب زنده داري است و اين موضوع سبب مي شود كه جشن هاي شبانه بسيار عالي در شهر برگزار شود در صورتي كه قصد داريد به اين فستيوال ها برسيد بايد بين فصل بهار و تابستان يك گزينه را انتخاب كنيد. البته فصل زمستان نيز از دسته فصل هايي است كه يك سرگرمي هاي زمستاني داشته و براي افرادي كه علاقمند به ورزش هاي يخي هستيد بهترين گزينه محسوب مي شود.

به طور كلي تور دوبلين در فصل هاي بهار و تابستان بسيار شلوغ و پر مسافر است. از طرفي قيمت تور دوبلين در فصل زمستان بسيار كاهش خواهد يافت و اگر اهل سفر هستيد و با كمي سرما مشكلي نداريد بهترين فصل براي شما زمستان است. در نظر داشته باشيد كه تعرفه هايي كه براي تور وريستي دوبلين در نظر گرفته مي شود اغلب تغيير مي كند و هرگز نمي تواند قيمت ثابتي در اين مسير مشاهده كرد. اگر تور ارزان قيمت دوبلين به صورت اينترنتي رزرو شود بسيار راحت تر مي توانيد از طرح هاي تخفيف بهرمند شويد.

بهترين جاذبه هاي ديدني  و تفريحي تور دوبلين

در تور دوبلين بايد بتوانيد از مشهورترين جاذبه هاي ديدني بازديد كنيد، شما به شهر شادي سفر كرده ايد و قطعا بازديد از مكان هاي ديدني از ضروريات سفر ما محسوب مي شود.

قلعه دوبلين

قلعه دوبلين از بهترين قلعه هايي است كه مي توانيد مورد بازديد قرار دهيد. در نظر داشته باشيد كه اين قلعه در زميني بسيار بزرگ داير شده است و داراي دو موزه، سه كافه و يك مركز كنفرانس بسيار بزرگ است. اينطور كه مشخص است در اين محوطه دو باغ بسيار بزرگ قرار دارد كه شما مي توانيد در آن استراحت كنيد. درون قلعه داراي اتاق هاي بسيار متعددي است كه هر يك با هدف خاصي طراحي شده اند. البته شايد بازديد از اين قلعه در تاريكي شب كمي نگران كننده به نظر برسد. ديدني هاي تاريخي بسيار عالي در اين قلعه وجود دارد كه عاشقان تاريخ از آن بسيار لذت خواهند برد. افرادي كه به دنبال آرامش و سكوت هستند مي توانند در اين فضاي زيبا لحظات بسيار عالي براي خود فراهم سازند. آنچه در ذهن افراد در خصوص تور توريستي دوبلين وجود دارد با گشت و گذار در قلعه تحقق خواهد يافت.

قلعه دوبلين

خيابان كانل در تور دوبلين

در تور  تفريحي دوبلين اولين گزينه اي كه بايد مورد بازديد قرار بگيرد خيابان كانل است. بازديد از اين خيابان بسيار جالب خواهد بود دو سمت اين خيابان يك سري بناهاي بسيار زيبا ديده مي شود كه داراي معماري هاي بسيار ويژه اي هستند از طرفي اينطور كه مشخص شده است گالري هاي هنري بسيار زيبايي در اين خيابان وجود دارد كه بازديد از آن بسيار شگفت انگيز است عاشقان هنر از بازديد اين خيابان بسيار لذت خواهند برد. در بخشي از خبايان يك سري مغازه ها وجود دارند كه داراي رنگ بندي هاي خاصي هستند و قطعا از دسته تجربه هاي تكرار نشدني محسوب مي شود. افرادي كه مي خواهند سفري لوكس داشته باشند قطعا با تور لوكس دوبلين به هدف خود خواهند رسيد.

در انتهاي اين خيابان يك كالج وجود دارد كه به نوعي اولين دانشگاه در ايرلند محسوب مي شود، معماري به كار رفته براي اين دانشگاه بسيار جالب است. شما مي توانيد در فضاي سبز اين دانشگاه كمي خستگي در كنيد و همينطور از غذاهاي محلي بسيار ويژه اي بهرمند شويد.

گالري ملي دوبلين ايرلند

در تور دوبلين قطعا بايد سري به گالري ملي در تور ايرلند بزنيد. در نظر داشته باشيد كه اين گالري داراي بخش هاي مختلفي است كه قطعا مي توانيد بخشي مناسب با سليقه خود بيابيد. اثر هنرمندان بسيار مشهور در دنيا در اين گالري ديده مي شود. اگر به نقاشي و هنر علاقه داريد بازديد از اين گالري شايد يك روز كامل زمان شما را بگيرد در نظر داشته باشيد كه براي ورود به اين گالري بايد بليط تهيه كنيد. بعضي از بخش هاي گالري براي عكسبرداري ممنوع است و البته يك سري از بخش هاي ديگر گزينه مناسبي براي عكسبرداري خواهد بود و مشكلي از اين دست وجود ندارد.

هر ساله هزاران معمار و تاريخ نويس به اين گالري زيبا سري مي زنند. در نظر داشته باشيد كه اين گالري در فصل بهار يك سري طرح هاي تخفيف عالي براي بخش فروش خود قرار مي دهد كه مي توانيد زيباترين تابلوهاي دنيا را به قيمتي بسيار مناسب خريداري كنيد. اينطور كه ديده مي شود هداياي هنري بسيار ارزاني در اين گالري وجود دارد كه دست خريدار را بسيار باز مي گذارد.

كليساي جامع مسيح در تور دوبلين

كليساي جامع مسيح از ديگر ديدني هاي شهر دوبلين محسوب مي شود. اين كليسا در سال 1028 ساخته شده است و به نوعي قلب معنوي دوبلين محسوب مي شود. اين كليسا از پر بازديدترين جاذبه هاي شهر محسوب مي شود و بخش هاي داخلي و همينطور تزيينات استفاده شده براي اين كليسا بسيار عالي و بي نظير است. افرادي كه علاقمند به معماري هستند در اين فضا بسيار حس آرامش خواهند داشت. بازديد از اين كليسا قطعا در تور توريستي دوبلين گنجانده خواهد شد. در نظر داشته باشيد كه شما مي توانيد بيشتر وقت خود را صرف بازديد از فضاهاي مختلف اين كليسا كنيد.

كليساي جامع مسيح

پارك سبز دوبلين

پارك سبز از ديدني هاي بسيار عالي و بي سروصدا در دوبلين است. در اين پارك مي توانيد بر روي چمن ها دراز بكشيد و در صورت تمايل به صرف ناهار بپردازيد. در نظر داشته باشيد كه اين پارك براي افرادي كه قصد دارند از شلوغي هاي شهر دور باشند گزينه بسيار جالبي محسوب مي شود. در نظر داشته باشيد كه در ضلع جنوبي اين پارك بخشي براي بازي كودكان قرار دارد و همينطور كه مشخص شده است فضاي بسيار عالي پارك از گزينه هاي بسيار عالي محسوب مي شود.

باغ وحش در تور دوبلين

باغ وحش دوبلين از ديگر جاذبه هاي ديدني شهر دوبلين محسوب مي شود كه به نوعي از محبوب ترين گزينه هاي موجود است. اين باغ وحش ها در فاصله زيادي از شهر قرار ندارد و به سادگي مي توانيد به بازديد آن برويد. در اين مكان يك سري حيوانات بسيار زيبا و متعددي وجود دارد كه قطعا فرزندان شما از بازديد آن بسيار لذت خواهند برد. در نظر داشته باشيد كه شما اجازه غذا دادن به حيوانات را نخواهيد داشت. بهتر است كه تور دوبلين براي شما گزينه مناسبي باشد.

بهترين مراكز خريد و بازارهاي شهر دوبلين

يكي از مسايلي كه در تور دوبلين بسيار مهم است اين است كه شما به هيچ عنوان حق اعتراض در خصوص قيمت اجناس نداريد و اين موضوع فروشندگان را بسيار ناراحت خواهد كرد به هرحال اگر قيمت موجود با بودجه شما خريد كنيد و در غير اينصورت لبخند بزنيد و بگذريد! تور دوبلين را از دست ندهيد. ارزان ترين تور توريستي دوبلين براي شما فراهم شده است.

بهترين مراكز خريد و بازارهاي شهر دوبلين

مركز خريد سبز

اين مركز خريد از گزينه هاي بسيار عالي در دوبلين محسوب مي شود كه اقلام فروشي درآن داراي قيمت هاي مناسبي هستند. اين مركز خريد در دو طبقه ساخته شده است و از گزينه هاي بسيار عالي محسوب مي شود قطعا افرادي كه قصد دارند سوغاتي هاي ارزان قيمت خريداري كنند اين مركز خريد را انتخاب مي كنند. در تور دوبلين بازديد از اين مركز خريد بسيار رايج است.

مركز خريد جرويس

يكي ديگر از مراكز خريد كه در تور دوبلين مورد بازديد قرار مي گيرد مركز خريد جرويس است. اين مركز داراي بخش هاي تفريحي بسيار عالي است و شما مي توانيد به سادگي از بخش هاي تفريحي آن نيز استفاده كنيد. معماري به كار رفته براي اين مركز خريد بسيار زيبا و چشم نواز است. در نظر داشته باشيد كه جرويس از گزينه هاي بسيار عالي براي طرح هاي تخفيف محسوب مي شود. در تور لوكس دوبلين مي توانيد از پك هاي راهنما استفاده كنيد.

مركز خريد نشنال

در صورتي كه به دنبال محصولات گران قيمت و لوكس و به نوعي برند هستيد اين مركز خريد بهترين گزينه براي شما خواهد بود. در نظر داشته باشيد كه اقلامي كه در اين مركز خريد به فروش مي رسد داراي تعرفه هاي گراني بوده و اين موضوع شايد خريد را كمي دشوار تر كند.

مركز خريد دندروم

يكي از بهترين و بزرگترين مراكز خريد در دوبلين مركز خريد دندروم است. در اين مركز فروشگاه هاي بسيار بزرگ و عالي ديده مي شود و همينطور برندهاي بسيار مشهور نيز در اين مركز خريد و فروش مي شود اين طور كه مشخص است شما مي توانيد در اين مركز خريد از سينماهاي سه بعدي نيز استفاده كنيد. همچنين رزرو اينترنتي تور دوبلين فراهم شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.