وقت سفارت اوكراين

۲۱ بازديد

اطلاعاتي مهم درباره وقت سفارت اوكراين

همانطور كه مي دانيم تعيين وقت سفارت اوكراين اولين قدم در مسير اخذ ويزاي آن است. اين كشور در بخش شرقي قاره اروپا واقع شده و سواحل بسار زيبايي دارد كه زيبايي آن ها در تابستان چندين برابر خواهد بود. در اين نوشته ما در رابطه با اخذ رواديد اوكرايل و مراحل دريافت آن سخن خواهيم گفت. با اطمينان مي توان گفت كه با مطالعه اين مقاله مي توانيد سفري ايمن و راحت به اوكراين داشته باشيد.

embassy-appointments ukraine

سفر به كشور اوكراين

چنانچه قصد سفر به كشور اوكراين را داريد بايد ويزاي اوكراين را تهيه كنيد. در حقيقت ويزا اجازه نامه ورود به كشور موردنظر مي باشد كه تمام مسوليت صدور آن بر عهده كنسولگري كشور مورد نظر مي باشد. افراد هدف هاي مختلفي براي سفر به اوكرايين دارند. اشخاصي براي تفريح ، برخي براي ادامه تحصيل و برخي براي كار به اين كشور سفر مي كنند. با هر هدفي كه به اوكراين سفر مي كنيد بايد ويزاي مرتبط به ان را داشته باشيد و براي اخذ ويزا در ابتدا نياز به تعيين وقت سفارت اوكراين را داريد.

همه ساله افراد زيادي با اهداف توريستي و تفريحي به اوكراين سفر مي كنند زيرا كه دراي آب و هواي مطلوبي مي باشد به همين دليل از نظر جذب گردشگر رتبه هشتم را در اروپا دارد.

دريافت وقت سفارت اوكراين

چنانچه قصد تعيين وقت سفارت اوكراين را داريد بايد به سفارت اوكراين مراجعه كنيد. آدرس سفارت اوكراين در تهران :

خيابان شهيد باهنر تهران، كوچه قادري، پلاك 10.

همچنين مي توانيد با مراجعه به سايت سفارت اوكراين وقت سفارت اوكراين را تعيين كنيد. مي توانيد از طريق تماس با شماره 22722658 با كارشناسان و مشاورين سفارت در رابطه با امور مربوط به ويزا و وقت سفارت صحبت كرده و پاسخ سوال هاي خود را دريافت كنيد.

ساعات كاري سفارت اوكراين در تهران به شرح زير است :

از دوشنبه تا پنج شنبه از ساعت 9 صبح الي 1 بعد از ظهر و ساعت 2 بعد از ظهر تا 6 كارشناسان آماده پاسخگويي و ارائه خدمات به متقاضيان عزيز مي باشد. زمان تعيين شده جهت ارائه مدارك به سفارت 9 تا 13 و زمان مشخص شده جهت تحويل گرفتن مدارك 16 تا 17 ميباشد. دقت داشته باشيد كه پيش از مراجعه به سفارت از فبل در مورد ساعات كاري و اختصاص يافته براي هركار آگاهي كسب كنيد تا با مشكل روبرو نشويد.

دريافت وقت سفارت اوكراين بصورت آنلاين

چنانچه قصد داريد وقت سفارت اوكراين را به صورت آنلاين رزرو كنيد به سايت سفارت اوكراين مراجعه كنيد و اطلاعات خواسته شده را بطور كامل درج كنيد.در وارد كردن ايميل خود دقت كنيد زيرا كه پاسخ سفارت در خصوص قبول يا رد درخواست ويزا و روز تعيين وقت سفارت اوكراين به اين 5

صدور رواديد اوكراين

در حالت عادي دو الي 3 هفته زمان نياز است تا سفارت اوكراين به تقاضاي شما جواب دهيد. چنانچه با نقص مدارك مورد نياز روبرو شويد اين مدت به يك ماه افزايش پيدا مي كند. زماني كه درخواست ويزا مي دهيد دقت كنيد كه تا در قدم هاي بعدي دچار مشكل نشويد و هرچه سريعتر ويزاي اوكراين خود را اخذ كنيد.

مدارك لازم براي اخذ وقت سفارت اوكراين و طي كردن مراحل اخذ ويزا

براي اينكه در اخذ ويزاي اوكراين موفق باشيد بايد از تمامي مدارك آن مطلع باشيد تا با مشكل روبرو نشويد. در زير به همه اين مدارك اشاره خواهيم كرد:

فرم درخواست رواديد اوكراين كه بايد با دقت زياد پر شود.

پاسپورتي كه حداقل شش ماه معتبر باشد و در بين مدارك به سفارت ارائه شود.

دو عدد عكس با زمينه سفيد و بدون روتوش.

هزينه هاي سفارت بايد كامل پرداخت شود.

بيمه درماني مسافرتي كه بايد تهيه شود و عدم تهيه ان باعث رد درخواست شما خواهد شد.

هدف سفر شما و اخذ ويزاي اوكراين بايد مشخص شود و مداركي دال بر اثبات اين اهداف نيز ارائه دهيد تا سفارت از صحت صحبت هاي شما اطمينان حاصل كند.

از ابتدايي ترين شرايط اخذ وقت سفارت اوكراين داشتن اطلاعات كافي و لازم براي تحويل به سفارت اوكراين مي باشد و همچنين در هنگام پر كردن فرم درخواست دقت لازم را داشته باشيد. اگر به تمام نكات ذكر شده در اين متن دقت كنيد با مشكل روبرو نخواهيد شد.

وقت سفارت اوكراين براي رواديد تيپ c

اشخاصي هستند كه به دنبال ويزاي كوتاه مدت اوكراين هستند و براي اخذ آن وقت سفارت اوكراين را تعيين مي كنند. مدارك مورد نياز براي اين نوع ويزا در زير ذكر شده اش:

ارائه دعوتنامه مورد صدور و تائيد از طرف وزارتخانه، ديگر نهادهاي دولتي و در حالت كلي موسسات و شركت هاي دولتي.

دولتنامه اي كه از يكي از مراكز اداره مهاجرت و يا نهاد كشوري براي فرد مورد نظر صادر شده باشد.

بستن قرارداد حمل و نقل كالا يا مسافر از طريق زميني ضروري است، در برخي موارد ارائه اجازه نامه حمل و نقل بين المللي نيز ضروري مي باشد.

دعوتنامه مي تواند از سوي اداره بهداشت و درمان كشور اوكراين براي شخص صادر شود، كه در ارتباط با مقصودش از سفرمي باشد و حتما در وقت سفارت اوكراين به مسوول سفارت تحويل شود.

چنانچه هدف شما از سفر  شما گردشگري و تفريحي باشد بايد مداركي دال بر اين مساله به سفارت اوكراين ارائه كنيد.

يك روش ديگر سرمايه گذاري مي باشد كه فرد درخواست كننده بايد 50000 دلار آمريكا در اوكراين سرمايه گذاري كند و اسنادي براي اثبات آن به سفارت اراوه كند.

پرداخت هزينه ويزا در وقت سفارت اوكراين تعيين شده

در روز مصاحبه در وقت سفارت اوكراين بايد مبلغ تعيين شده را نقدي پرداخت كنيد و لازم به ذكر است اين هزينه را نمي توان از طريق كارت پرداخت كرد و بايد پول نقد با خود همراه داشته باشيد. هزينه ها به صورت زير مي باشد:

  •     جهت رواديد نوع يكبار ورود بايد هزينه اي بالغ بر 85 دلار پرداخت شود.
  •     جهت رواديد دوبار ورود بايد هزينه اي بالغ بر 13 دلار پرداخت شود.
  •     و جهت رواديد چند بار ورود نيز بايد هزينه اي بالغ بر 200 دلار پرداخت شود.
  • لازم به ذكر است كه مبالغ گفته شده حدودي هستند و با توجه به شرايط زماني قابل تغيير هستند.

عدم پرداخت هزينه ويزا و وقت سفارت اوكراين

برخي از افراد نيازي به پرداخت مبلغ گفته شده براي صدور رواديد ندارند، اين افراد كه در ادامه در مورد آن ها صحبت خواهيم كرد پس از تعيين وقت سفارت اوكراين نيازي به پرداخت وجه براي اخذ ويزا ندارند:

  •     متقاضياني كه زير 6 سال سن دارند.
  •     افرادي كه خود و خانواده شان اوكرايني باشند.
  •     متقاضياني كه داراي پاسپورت ديپلماتيك باشند نيازي به پرداخت مبلغ ذكر شده ندارند.
  •     سفرايي كه در سفارتخانه هاي واقع در كشور اوكراين خدمت مي كنند.
  •     كاركنان سازمان هاي بين المللي كه بصورت تك نفره و يا همراه با خانواده سفر ميكنند.
  •     اشخاص با اداف بشردوستانه و خيرخواهانه نيازي به پرداخت هزينه ويزا ندارند.
  •     و پناهندگان.

دريافت وقت سفارت اوكراين براي اخذ انواع ويزا

پيش از اينكه به تعيين وقت سفارت اوكراين بپردازيد مقصود خود را از سفر انتخابل كرده تا بتوانيد مدارك مرتبز با نوع ويزاي درخواستي را تهيه و به سفارت اوكراين تحويل دهيد. انواع ويزاي اوكراين به شرح زير مي باشد:

  •     ويزاي ترانزيت
  •     ويزاي توريستي
  •     ويزاي تجاري
  •     ويزاي بلند مدت
  •     ويزاي تحصيلي

دريافت وقت سفارت اوكراين براي اخذ ويزاي توريستي

لازم به ذكر است كه با ارائه دعوتنامه مي توانيد مراحل انجام امور مربوط به وقت سفارت اوكراين و اخذ ويزاي آن را سرعت ببخشيد و روال طي كردن اين مراحل را سريعتر به پيش ببريد. البته ارائه دعوتنامه دليلي بر صدور تضميني ويزاي اوكراين نمي باشد اما در سرعت بخشيدن به روال انجام كار تاثيرگذار مي باشد. دعوتنامه بايد با اطلاعات دقيق و درست تكميل شود و سعي در فريب سفارت نداشته باشيد  زيرا در اين صورت ممكن است ديگر قادر به  اخذ ويزاي اين كشور نباشيد. حتي اگر با اهداف توريستي به اوكراين سفر مي كنيد بايد سفارت را با استفاده از مداركي قانع كنيد كه مي خواهيد به كشور خود بازگرديد و در وطن خود وابستگي هايي داريد و قصد ترك آن ها را نداريد.

دريافت وقت سفارت اوكراين براي اخذ ويزاي ترانزيت

در اين نوع وقت سفارت اوكراين بايد اسناد و مدارك دال بر ترانزيتي بودن سفر شما به اوكراين به سفارت ارائه كنيد . همچنين بايد بليط رفت و برگشت خود به اوكراين و مدارك محل اقامت خود در طول سفر در اوكراين را نيز ارائه كنيد. مجوز حمل و نقل مربوطه نيز بايد توسط كشور مقصد صادر شده باشد.

embassy-appointments ukraine

دريافت وقت سفارت اوكراين براي ويزاي بلند مدت

براي اخذ اين نوع وقت سفارت اوكراين بايد مداركي دال بر شرايط خاص ارائه دهيد كه در ادامه ذكر مي شود.

تعيين وقت سفارت اوكراين بلند ومدت مستلزم دارا بودن مداركي و يا شرايطي بخصوص است كه در ادامه ذكر مي شود:

دعوتنامه كاري و يا تجاري و مدارك دال بر اينكه شما در يك موسسه و يا شركت اوكرايني استخدام شده ايد.

داشتن مداركي دال بر اجازه مهاجرت از ايران به كشور اوكراين .

دعوتنامه ديني براي به جا آوردن مناسك مذهبي.

تشكيلات و يا شركت هاي قانوني كه داراي مجوز هستند بايد دعوتنامه اي براي شخص متقاضي ارسال كرده باشند.

داشتن مدارك لازم براي ازدواج با شخص اوكرايني.

داشتن نسبت خانوادگي با كسي كه در اوكراين اقامت دائم دارد.

حضور در تايم تعيين شده براي وقت سفارت اوكراين

دقت داشته باشيد كه در روز و ساعت مقرر در سفارت حضور داشته باشيد و دير نكنيد كه بسيار مهم مي باشد.

دريافت وقت سفارت اوكراين براي افراد زير 18 سال

چنانچه اشخاص زير سن 18 سال بخواهند وقت سفارت لوكراين بگيرند بايد از طريق قيم خود و يا والدين خود اقدام كند. بدون اجازه نامه كتبي و محضري از سوي قيم و يا والدين اجازه اين كار را نخواهد داشت.

عكس هاي ارائه شده توسط شخص در روز مصاحبه بايد داراي شرايط زير باشد:

بعد از اينكه وقت سفارت اوكراين را تعيين كرديد بايد نسبت به تهبه مدارك مورد نياز اقدام كنيد و آن ها را در پرونده خود بگذاريد، عكس هاي ارائه شده بايد داراي شرايط زير باشد:

عكس ها بايد كاملا يكسان و يك شكل باشند.

بايد متعلق به سال هاي اخير باشند.

همه ققسمت هاي صورت شخص بايد در تصوير مشخص باشد، از زير چانه تا خط رويش مو. حالت چهره را طبيعي نگاه داريد و لبخند نزنيد.

عكس بايد كاملا واضح باشد و تار نباشد.

نبايد در تصوير عينك داشته باشيد و عكس هايي با اين حالت قابل قبول نيستند.

پس زمينه تصوير بايد سفيد باشد جوري كه صورت شخص به خوبي مشخص باشد.

ابعاد عكس دقيقا همان ابعادي باشد كه اعلام شده است.

كاغذ عكس بايد مرغوب باشد.

حاوي هيچگونه كثيفي و يا پارگي و عيب نباشد و كاملا سالم باشد.

وقت سفارت اوكراين و ارائه دعوتنامه

همانگونه كه قبلا هم گفته شد ارائه دعوتنامه مرتبط با نوع ويزاي درخواستي و هدف سفر شما مي تواند روند صدور ويزاي اوكراين را سرعت بخشد.

وقت سفارت اوكراين براي اخذ ويزاي تجاري

براي دريافت رواديد تجاري نيز بايد دعوتنامه تجاري در روز مصاحبه به سفارت ارائه دهيد.كساني كه با اهداف تجاري و يا كار در اوكراين به اين كشور قصد سفر دارند بايد ويزاي تجاري اوكراين را دريافت كنند و مدارك مرتبط با آن را ارائه كنند.

نكات لازم هنگام مراجعه به سفارت

براي اينكه درخواست شما براي ويزا رد نشود دانستن نكاتي بسيار ضروري مي باشد، در زير به برخي از آن ها اشاره كرده ايم كه در روز مصاحبه بايد رعايت شود:

لباس رسمي و آراسته بپوشيد به گونه اي كه هم رسمي باشيد و هم راحت.

در وقت مصاحبه با دقته به پرسش ها گوش كنيد و صادقانه پاسخ دهيد، چنانچه افسر مربوطه در صداقت شما شك كند درخواست ويزاي شما حتما رد مي شود و بايد مجددا اقدام كنيد.

تاريخي كه براي شما از سوي سفارت به عنوان وقت سفارت اوكراين تعيين شده به ياد داشته باشيد و سر ساعت در سفارت حضور پيدا كنيد، دير كردن شما وجه خوبي از شما به نمايش نمي گذارد و مي تواند مشكل ساز باشد.غيبت شما باعث مي شود كه مجبور به طي تمامي مراحل از ابتدا تا انتها شويد.

مبلغ پرداختي براي ويزا را بصورت نقدي به همراه داشته باشيد.

مداركتان را كامل و بدون نقص بهمراه داشته باشيد.

نكات لازم هنگام مراجعه به سفارت

ديگر مدارك لازم جهت اثبات اهداف سفر

وقت سفارت اوكراين براي تحويل مدارك توسط سفارت و انجام مصاحبه و بررسي مدارك متقاضي مي باشد ، مدارك ديگري نياز مي باشد كه براي اثبات هدف سفرتان مورد نياز مي باشد. و به شرح زير مي باشد:

دعوتنامه تحصيلي، تجاري و يا توريستي

بليط هواپيماي رفت و برگشت

مدارك دال بر داشتن كار مفيد در ايران

گردش حساب بانكي 3 ماه اخير

مدارك معتبر براي اثبات تمكن مالي

خدمات ارائه شده توسط مجموعه ما در جهت اخذ ويزا و وقت سفارت

چنلنچه زمان كافي براي طي مراحل تعيين وقت سفارت اوكراين و اخذ ويزاي آن را نداريد از طريق آژانس ها اقدام كنيد. مجموعه ما تمامي خدمات مربوط به تعيين وقت سفارت و اخذ ويزا را به متقاضيان ارائه مي كند . براي اطلاعات بيشتر و مشاوره با كارشناسان ما اط طريق تماس تلفني با ما تماس بگيريد. شماره هاي تلفني مجموعه ما در بخش مربوطه مي باشد. مي توانيد از طريق مراجعه حضوري به مجموعه ما با امضاي قرار داد تمامي مراحل كار را به مابسپاريد و خود در روز مصاحبه به سفارت رفته و مدارك را تحويل دهيد و منتظر پاسخ سفارت بمانيد.

لازم به ذكر است كه مراجعه فرد در سفارت الزامي ست و كارشناسان با اعلام روز مصاحبه شما را ملزم به حضور در روز مقرر در سفارت مي كنند. برخي از خدمات مورد نظر در جهت دريافت اخذ ويزا به شرح زير است:

بليط رفت و برگشت به اوكراين كه بايد در بين مدارك خود به سفارت دهيد و توسط كارشناسان ما تهيه مي شود.

خدمات رزرو محل اقامت نيز ارائه ميگردد ومدارك محل اقامت شما تماما در اختياز شما قرار مي گيرد تا به سفارت تحويل دهيد.

همچنين خدمات حمل و نقل از فرودگاه به هتل نيز ارائه مي شود البته در صورت تمايل.

چنانچه ابهام و يا سوالي هنوز براي شما باقي مانده مي توانيد از طريق تماس تلفني با متخصصان ما سوالات خود را مطرح كنيد . پاسختان را بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.