وقت سفارت دانمارك

۲۵ بازديد

اطلاعاتي مهم درباره وقت سفارت دانمارك

دانمارك از دسته كشورهاي اروپايي است كه فعاليت اقتصادي پررونقي دارد. كشور دانمارك با داشتن اقتصاد قوي و جاذبه هاي گردشگري هرساله پذيراي گردشگران بسياري از سراسر دنيا مي‌باشد. براي سفر به دانمارك ابتدا بايد وقت سفارت دانمارك را دريافت كنيد. طي كردن پروسه رزرو وقت سفارت دانمارك نيازمند دقت به نكاتي مي‌باشد كه در اين متن ذكرشده پس با دقت آن‌ها را بخوانيد.  در اين مطلب ما در مورد وقت سفارت دانمارك و مراحل رزرو آن اطلاعاتي در اختيار شما قرا مي‌دهيم، تا چنانچه قصد سفر به اين كشور را داريد دچار مشكل نشويد پس با ما همراه باشيد.

اطلاعاتي مهم درباره وقت سفارت دانمارك

كشور دانمارك

همان‌طور كه مي‌دانيد دانمارك كشوري واقع در اروپا و پايتخت آن شهر كپنهاگت هست. دانمارك از سال 1973عضوي از اتحاديه اروپا و پيمان شينگن مي‌باشد. بنابراين براي سفر به اين كشور با دريافت ويزاي شينگن ديگر مشكلي نخواهيد داشت. مسيحيت دين مردم دانمارك است و زبان رسمي آن‌ها زبان دانماركي است البته ناگفته نماند كه به دليل مراودات اقتصادي و تجاري زياد اين كشور در بازار جهاني مردم دانمارك به زبان انگليسي تسلط دارند. واحد پول آن‌ها كرون بوده و جمعيت آن حدود 6 ميليون نفر مي‌باشد. دانمارك بعد ژاپن دومين كشور داراي خاندان پادشاهي است. محصولات لبني و گوشتي، دارو و تجهيزات پزشكي، پوست حيواناتي مانند روباه و سمور جزو صادرات اين كشور محسوب مي‌شود.

سفر به كشور دانمارك

همان‌گونه كه در مطالب بالا ذكر شد به علت اينكه دانمارك عضو پيمان شينگن است براي داشتن سفر به اين كشور زيبا بايد نسبت به اخذ ويزاي شينگن اقدام كنيد. به همين علت در اين متن مراحل تعيين وقت سفارت دانمارك و دريافت ويزاي دانمارك به‌طور كامل شرح داده مي‌شود. متقاضيان دريافت ويزا و وقت سفارت دانمارك مي‌توانند با خواندن اين مطلب با مراحل كار آشنا شده و موفق به انجام امور خود شوند. امروزه افراد بسياري با اهداف مختلف همچون كار و تجارت به دانمارك سفر مي‌كنند كه تعداد توريست‌ها دراين‌بين بسيار بيشتر مي‌باشند.

وقت سفارت دانمارك چيست

بسياري از افراد هستند كه نمي‌دانند به چه علت بايد وقت سفارت بگيرند و اين كار به چه منظور انجام مي‌پذيرد. همان‌طور كه پيداست اين متن در رابطه به‌وقت سفارت دانمارك و چگونگي رزرو آن و دريافت ويزاي دانمارك مي‌باشد. گفتني است كه پروسه گرفتن وقت سفارت براي همه كشورها يكسان مي‌باشد. متقاضيان سفر به دانمارك بايد پيش از سفر خود وقت سفارت دانمارك را رزرو كرده تا مراحل دريافت ويزا را به اتمام برسانند و درخواست ويزاي دانمارك دهند تا بتوانند وارد خاك اين كشور شوند. بهتر است بدانيد كه مراحل دريافت ويزا و مدارك آن بسته به نوع ويزاي درخواستي شما متفاوت است. در حقيقت وقت سفارت براي تحويل مدارك و درخواست ويزاي رزرو مي‌شود.

وقت سفارت دانمارك چيست

نحوه دريافت وقت سفارت دانمارك

چنانچه قصد دريافت ويزا را داريد بايد نسبت به رزرو وقت سفارت دانمارك اقدام كنيد تا در روز مصاحبه كه براي شما در نظر گرفته مي‌شود مراحل مصاحبه و انگشت‌نگاري انجام شود . بسيار مهم است كه بدانيد براي حضور در سفارت بايد از قبل وقت سفارت دانمارك را رزرو كرده باشيد در غير اين صورت به درخواست شما رسيدگي نخواهد شد. براي انجام اين كار چند روش وجود دارد كه به شرح آن مي‌پردازيم. يكي از اين روش‌ها مراجعه به سايت سفارت و با بررسي تقويم روزهاي خالي يكي از اين روزها را انتخاب نموده  و با پرداخت هزينه مشخص‌شده آن درخواست وقت سفارت دانمارك را به‌صورت آنلاين دهيد. يكي ديگر از روش‌ها مراجعه حضوري در سفارت مي‌باشد.

آدرس سفارت دانمارك در تهران

سفارت دانمارك در ايران، تهران، خيابان دكتر شريعتي، بالاتر از پل صدر، كوچه هدايت، كوچه دشتي، شماره ۱۰ قرار واقع‌شده است

تلفن: ۲۸۱۵۵۰۰۰ / دورنگار: ۲۲۶۴۰۰۰۷ / ايميل: thramb@um.dkمي‌باشد.

روزهاي دوشنبه تا چهارشنبه مي‌توانيد با مراجعه حضوري به سفارت دانمارك در طي ساعات كاري 9 الي 12 سؤالات و مشكلات خود را مطرح كنيد و همچنين مي‌توانيد با تماس از طريق شماره تلفن سفارت در روزهاي يكشنبه تا پنجشنبه سولات خود را مطرح كنيد و پاسخ خود را از مسئولين سفارت دريافت كنيد.جديداً بسياري از امور مربوط به‌وقت سفارت دانمارك و ويزاي اين كشور توسط شركت‌هاي كارگزار انجام مي‌شود. . شركت كارگزاري سفارت دانمارك در ايران، تهران، خيابان شهيد بهشتي، پس از تقاطع سهروردي، شماره ۱۴۵، ساختمان نگين پرواز، طبقه‌ي دوم قرار دارد.

تلفن: ۸۸۱۷۸۸۲۹ / دورنگار: ۸۸۷۵۰۷۴۵ / ايميل: info@denmark-visa-iran.com

گرفتن وقت سفارت دانمارك براي سفر به اين كشور

از ملزومات سفر به هر كشور اخذ ويزاي دانمارك مي‌باشد و مهم‌ترين مراحل براي دريافت ويزاي دانمارك تعيين وقت سفارت دانمارك مي‌باشد، پس بايد نسبت به رزرو وقت سفارت دانمارك اقدام كنيد. در روز مصاحبه شخص متقاضي بايد حضور پيدا كند چنانچه پس از مصاحبه و انگشت‌نگاري مورد تائيد قرار گيرند ويزاي دانمارك آن‌ها صادر مي‌شود.

دقت داشته باشيد كه پيش از حضور در سفارت حتماً وقت سفارت دانمارك رزرو كنيد و بدون داشتن وقت براي تحويل مدارك به سفارت مراجعه نكنيد

گرفتن وقت سفارت دانمارك براي سفر به اين كشور

استفاده از موسسه‌هاي حقوقي براي دريافت وقت سفارت دانمارك

متقاضيان مي‌توانند خود اقدام به رزرو وقت سفارت دانمارك از طريق كنسولگري نمايند و مراحل را خود شخصاً طي كنند. در برخي موارد اشخاص به علت نداشتن زمان كافي و مشغله زياد امكان انجام اين مراحل را ندارند. به همين علت آژانس‌هاي گردشگري و شركت‌هاي فعال در اين زمينه مي‌توانند امور مربوط به ويزا و وقت سفارت دانمارك را براي متقاضيان انجام داده و پيگير تمام مراحل كار باشند و شخص درخواست‌كننده ويزا در روز مصاحبه فقط براي امضا و انگشت‌نگاري در وقت سفارت دانمارك در كنسولگري حضور پيدا مي‌كند. دراين‌بين شركت‌ها هزينه ناچيزي بابت انجام خدمات خود از شما دريافت مي‌كنند. به‌طوركلي مراجعه و يا تماس با مؤسسات براي انجام امور ويزا و وقت سفارت بهترين و عاقلانه‌ترين كار مي‌باشد زيرا كارشناسان باتجربه در اين زمينه تمام مشكلات احتمالي در راه اخذ ويزا را برطرف مي‌كنند.

دريافت دعوت‌نامه از دانمارك

همه‌ساله مردم با اهداف متفاوتي به دانمارك سفر مي‌كنند، داشتن دعوت‌نامه از دانمارك مي‌توانند به شما براي گرفتن ويزا كمك كند . انواع دعوت‌نامه همچون دعوت‌نامه‌هاي  كاري، تحصيلي، نمايشگاهي، خانوادگي، تفريحي، اقامتي و… براي دانمارك وجود دارد. پس از رزرو وقت سفارت دانمارك در روز مصاحبه مدارك خود را ارائه داده و به ياد داشته باشيد كه دعوت‌نامه نيز بايد در بين مدارك شما موجود باشد. البته لازم به ذكر است كه داشتن دعوت‌نامه به معني ويزاي صددرصدي نيست و فقط شانس شمارا افزايش مي‌دهد.

بررسي تائيد صلاحيت توسط سفارت دانمارك

پس‌ازاينكه فرد متقاضي وقت سفارت دانمارك را رزرو كرد و روز مصاحبه براي او مشخص شد بايد در روز مقرر در سفارت حضورداشته باشد و دلايل و هدف سفر خود و مدارك لازم براي ويزاي را به افسر مربوطه ارائه كند. پس از مصاحبه مدارك و سابقه شما به‌دقت بررسي مي‌شود و درخواست شما يا رد و يا پذيرفته مي‌شود. پس دريافت وقت سفارت اولين گام در اين راه مي‌باشد.

عمليات بعد از تائيد صلاحيت توسط سفارت دانمارك

در مطلب فوق گفته شد كه پس از رزرو وقت سفارت دانمارك و انجام مصاحبه مدارك فرد موردبررسي دقيق قرار مي‌گيرد. اگر بعد از انجام مراحل گفته‌شده درخواست شما موردپذيرش واقع شد مي‌توانيد مراحل بعدي دريافت ويزاي خود را انجام دهيد.

. لازم به ذكر  است پس‌ازاينكه مدارك و صلاحيت شما مورد تائيد واقع شد ، مراحل كمي راحت مي‌شود و اشخاص  قادر خواهند بود براي ورود به خاك دانمارك مطمئن‌تر باشند..

مدارك موردنياز

  • 1) اصل گذرنامه داراي حداقل 6 ماه اعتبار
  • 2) دو قطعه عكس رنگي با زمينه سفيد در سايز ۴*۶.
  • 3) بليت رفت‌وبرگشت هواپيما به اين كشور
  • 4) واچر هتل دال برداشتن محل اقامت در تمام مدت حضور در دانمارك
  • 5) كپي كارت ملي
  • 6) كپي از همه صفحات شناسنامه
  • 7) مدارك دال بر تمكن مالي با حداقل 8 ميليون تومان
  • 10) امضا و اثرانگشت درخواست‌كننده
  • 11) فرم درخواست ويزا  پرشده و تايپ‌شده باشد.
  • گذرنامه با يك صفحه خالي براي چاپ ويزاي دانمارك.
  • كپي شناسنامه، كارت ملي، واچر هتل و پرواز مي‌بايد روي برگه‌هاي مجزا و در كاغذ A4باشد.

مراحل دريافت ويزا دانمارك

پر كردن فرم درخواست ويزاي دانمارك جهت گرفتن ويزا از طريق سايت و به شكل آنلاين اولين قدم براي دريافت ويزاست. ازآنجايي‌كه دانمارك عضو پيمان شينگن است متقاضيان سفر به دانمارك بايد نسبت به اخذ ويزاي شينگن اقدام كنند. اين برگه‌ها انواع مختلف دارند مانند فرم كوتاه‌مدت، بلندمدت، يك‌بار ورود و چند بار ورود. لازم به ذكر است كه هزينه ويزا با توجه به نوع ويزاي درخواستي متفاوت مي‌باشد. اين فرم پس از تكميل و چاپ در بين مدارك به افسر سفارت تحويل داده مي‌شود. سپس مدارك در سفارت به‌دقت بررسي‌شده و تائيد يا رد خواهند شد. در روز مصاحبه بعد از انجام مصاحبه و انگشت‌نگاري درصورتي‌كه مدارك متقاضي كامل باشد و صلاحيت او تائيد شود سفارت ويزاي شخص را صادر خواهد كرد و او را واجد شرايط دريافت ويزا مي‌داند.

هزينه اخذ ويزا و سفر به دانمارك

هزينه‌هاي سفر شما به كشور دانمارك در طي مراحل انجام كار از شما دريافت مي‌شود. ابتدا هزينه‌اي براي رزرو وقت سفارت دانمارك براي انجام مصاحبه و تحويل مدارك از شما دريافت مي‌شود. اين هزينه‌ها در سايت سفارت دانمارك بيان‌شده است. پس از دريافت هزينه وقت سفارت دانمارك از شما ، هزينه ويزا نيز ازجمله هزينه‌هايي است كه بايد پرداخت كنيد و مي‌توان گفت بيشترين هزينه براي انجام امور خود مربوط به هزينه اخذ ويزا مي‌باشد. هزينه‌هاي بعدي سفر ازجمله رزرو بليت هواپيما ، رزرو هتل و … مي‌باشد. اين مسئله ازجمله نكات مهم و مورد توجه هر كس مي‌باشد.

هزينه اخذ ويزا و سفر به دانمارك

انواع ويزاي دانمارك

همان‌طور كه گفتيم ويزاهاي متفاوتي براي اين كشور صادر مي‌شود و اين خود از مهم‌ترين مسائلي است كه در روز مصاحبه  از متقاضي سفر به دانمارك پرسيده مي‌شود. شما بايد نوع ويزا و هدف خود از سفر كه بايد در راستاي نوع ويزاي شما  باشد را به افسر مربوطه شرح دهيد. انواع ويزاي كشور دانمارك به شرح زير است :

  • ويزاي كاري و تجاري.
  • ويزاي تحصيلي.
  • ويزاي توريستي.
  • و انواع ديگر با توجه به شرايط متقاضي

لازم به ذكر است كه نوع ويزاي درخواستي از جانب شما در تائيد و يا رد درخواست ويزاي شما بسيار مهم مي‌باشد و تأثير خود را دارد. نكته مهم اين است كه بدانيد بعد از رزرو وقت سفارت دانمارك مهم‌ترين كار اخذ ويزاي دانمارك است كه بايد مورد توجه قرار گيرد.

انواع ويزاي دانمارك
انواع ويزاي دانمارك

نكات مهم در دريافت وقت سفارت دانمارك

رعايت نكاتي در رزرو وقت سفارت دانمارك بسيار مهم مي‌باشد از اين موارد مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

در روز مصاحبه ظاهري آراسته و پاكيزه داشته باشيد و به مرتب بودن لباس‌هايي خود دقت كنيد. صداقت در پاسخ به سؤالات افسر بسيار مهم مي‌باشد. استرس را از خود دور كنيد زيرا به ضرر شما خواهد بود. درواقع با دوري از استرس و داشتن ظاهري موجه و آراسته و با قاطعانه پاسخ دادن جديت و صلاحيت خود را ثابت خواهيد كرد. دقت كنيد كه زياد صحبت نكنيد و به سؤالات جواب كوتاه و مؤدبانه دهيد

در روز وقت سفارت دانمارك مدارك را كاملاً و بدون نقص به همراه خود داشته باشيد. زيرا كه نقص مدارك شانس شمارا براي اخذ ويزاي دانمارك از بين مي‌برد و شمارا فاقد صلاحيت نشان مي‌دهد.

دقت داشته باشيد كه شما بايد تاريخ سفر خود را چه ميلادي چه شمسي بدانيد ، هدف سفر ، تاريخ خروج از كشور مورد درخواست ويزا و اسم هتل و آدرس آن نيز از مواردي است كه بايد به‌دقت به خاطر بسپاريد. چنانچه قصد ديدار اقوام و يا خانواده و دوستان خود را داريد نسبت آن شخص با شما و شغل و محل زندگي او را نيز كاملاً به ياد داشته باشيد.

در وقت سفارت دانمارك يعني در روز مصاحبه بايد به‌موقع در محل سفارت حضورداشته باشيد ، داشتن تأخير وجه خوبي از شما به نمايش نمي‌گذارد سعي كنيد كمي زودتر در محل كنسولگري حضورداشته باشيد.

بحث پاياني

يكي از مهم‌ترين كارها پيش از سفر به هر كشوري آشنايي با قوانين و مقررات و كسب اطلاعات مفيد كه طي سفر ممكن است به آن نياز پيدا كنيد مي‌باشد. به‌طور مثال دانستن اختلاف ساعت اين كشور با كشور ما در حدود 2:30 ساعت مي‌باشد.زبان كشور دانمارك ، دانماركي و واحد پول آن كرون مي‌باشد. اميد است كه با خواندن اين مقاله بتوانيد با روند رزرو وقت سفارت دانمارك و مراحل اخذ ويزا  به‌طور كامل آشنا شويد و امور خود را در مورد ويزاي دانمارك به‌راحتي انجام دهيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.